Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

IKEA: Pandemia zmieniła znacząco sposoby dokonywania zakupów

Sytuacja pandemii miała ogromny zasięg i wpłynęła na nasze zachowania jako ludzi oraz zmieniła znacząco dotychczasowe sposoby dokonywania zakupów. Stale rośnie zainteresowanie zakupami przez Internet. Można spodziewać się, że nabyte nowe zachowania, w jakimś stopniu utrzymają również nowe nawyki wśród klientów, np. kupuję przez Internet, a odbieram w sklepie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aneta Gil z biura prasowego IKEA.

IKEA: Pandemia zmieniła znacząco sposoby dokonywania zakupów
IKEA: Pandemia zmieniła znacząco dotychczasowe sposoby dokonywania zakupów

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 12-05-2020, 10:02

Jak informuje Aneta Gil, w obecnej sytuacji IKEA obserwuje wzrost zainteresowania zarówno w odwiedzalności strony IKEA.pl, jak również w liczbie klientów dokonujących zakupy w tym kanale.

- W czasie zamknięcia sklepów liczba klientów wzrosła pięciokrotne, w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku, przez co osiągnęliśmy 40% udział sprzedaży w tym kanale. Osiągnęliśmy to również, dzięki niesamowitemu zaangażowaniu całej organizacji i przekształceniu naszego całego biznesu w obsługę zamówień przez Internet oraz telefon, a nasze sklepy stały się czasowo centrami logistycznymi. Mamy nadzieję, że trend ten się utrzyma, albowiem wiele inwestycji czynimy w kierunku rozwoju sprzedaży przez Internet oraz usług związanych z dostawami. Jak choćby fakt rozwoju usługi ‘Zamów i odbierz”, która zyskała na zasięgu poprzez otwarcie w ciągu ostatnich 2 m-cy 6 nowych Punktów Odbioru Zamówień IKEA. Mamy ich obecnie 13 w całej Polsce, a kolejne w planach kolejne otwarcia - dodaje.

Firma planuje dalsze inwestycje i pracuje nad wdrożeniem różnych usług ułatwiających klientom wygodne zakupy, m.in. w odbieraniu małych paczek.

- W chwili obecnej, rozmawiamy z kilkoma dostawcami oferty w naszym kraju, które oferują możliwość odbioru zamówień w oparciu o maszyny paczkowe, inaczej automaty. Naszą ambicją jest, aby w ramach współpracy z krajowym dostawcą usługi, jeszcze jesienią tego roku przeprowadzić testy w jednym z naszych sklepów w Warszawie. Ponadto, IKEA globalnie współpracuje niezależnie z dostawcami podobnych usług, dlatego w Polsce bierzemy pod uwagę, wdrożenie tych automatów również na terenie zarządzanym przez IKEA. Chcielibyśmy bowiem w przyszłości zabezpieczyć również opcję odbioru zamówień dostosowanych do wielkości większości płaskich paczek dostępnych w IKEA - mówi IKEA w rozmowie z portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

IKEA RSS ALERT    /    Aneta Gil RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!