Najwięcej w promocję w branży handlowej zainwestował Lidl oraz Media Expert (budżety o wartości ponad 40 mln zł), a także Metro Group (właściciel m.in. marek Real i Saturn) - podaje Instytut Monitorowania Mediów.

W branży handlowej największy budżet został wykorzystany na reklamę sklepów z elektroniką oraz sklepów dyskontowych. Na trzecim miejscu znalazła się reklama hipermarketów.
Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 października 2017 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (6)
Tyle wydali, a jeszcze ani razu nie słyszałęm włączania niskich cen lisowskiej... Znaczy, że do świąt jeszcze daleko;)
OdpowiedzPoza tym ciekawe kiedy zmienią twarz np. na Ewe Farne - myślę że by pasowała.
OdpowiedzNo ja już z rok temu ploty słyszałem,że to ona ma być i póki co cisza. Zobaczymy w tym sezonie;)
OdpowiedzTylko Ewelina ma prawo włączać mi niskie ceny na święta!:P
OdpowiedzEwelina podejrzewam ze już nie wystapi, że zmienią twarz na Farne albo jakąś inną.
Odpowiedz