IMS podpisał nowy kontrakt z POLOmarket
Przedstawiciel polskiego rynku marketingu sensorycznego podpisał nową umowę na świadczenie usług audiomarketingu z siecią POLOmarket, liczącą obecnie już 351 sklepów, umiejscowionych zarówno w małych, jak i większych miastach na terenie całego kraju.
- Podpisanie kolejnej umowy z siecią supermarketów POLOmarket wpisuje się w realizację strategii rozwoju Grupy IMS. Nowy kontrakt zakłada kontynuację współpracy IMS z POLOMarketem na okres 3 lat. Widzimy, że usługa audiomarketingu jest coraz bardziej doceniania na rynku, o czym świadczy powiększające się grono naszych stałych klientów - mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS S.A.
POLOmarket to polska sieć supermarketów, która działa na polskim rynku już od 15 lat.
Internet Media Services S.A. (IMS) w sposób indywidualny traktuje każdego klienta, proponując mu nieszablonowe rozwiązanie w zakresie wykorzystania możliwości narzędzi marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży.
Grupa IMS jest międzynarodowym dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu audiomarketingu, Digital signage oraz aromamarketingu. Rozwiązania oferowane przez grupę pozwoliły osiągnąć pozycję lidera na rynku polskim, jak również rozpocząć rozwój oferty na innych rynkach europejskich.
Działając, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, w segmencie mediów i nowoczesnych technologii grupa wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.
Obecnie Grupa IMS obsługuje ponad 87 proc. galerii handlowych. Wśród partnerów handlowych grupy znajdują się takie firmy jak: Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Intersport, Polomarket, Billa, Carrefour, Selgros, Pzza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm, Top-Secret, House, Diverse, C&A, Restauracje Sphinx.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.