Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

IMS: Sklepy chcąc odrobić niehandlowe niedziele, sięgają po narzędzia intensyfikujące sprzedaż

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 19-10-2018, 12:24
O perspektywach rozwoju rynku marketingu sensorycznego, przejęciu APR Media i potencjalnych akwizycjach zagranicznych, a także ewolucji rynku handlowego i wpływie ograniczenia handlu w niedziele na firmy takie jak IMS - mówi portalowi dlahandlu.pl Piotr Bielawski, wiceprezes zarządu IMS SA.
IMS: Sklepy chcąc odrobić niehandlowe niedziele, sięgają po narzędzia intensyfikujące sprzedaż
Fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak przejęcie APR Media przez IMS zmieni rynek marketingu sensorycznego w Polsce? 

Przejęcie APR Media umocni pozycję Grupy IMS jako lidera marketingu sensorycznego w Polsce. Do tej pory IMS słynął głównie z usług audiomarketingu, wideomarketingu i aromamarketingu w segmencie premium (najwyższa jakość usługi i cena). Od początku 2018 Grupa IMS rozpoczęła sprzedaż usług w segmencie ekonomicznym, który w naszej ocenie jest bardzo perspektywiczny. APR, dołączając do Grupy IMS, wzmocni kompetencje w zakresie tego segmentu. Grupa IMS ze względu na swój rozmiar (ok. 17 tys. lokalizacji abonamentowych), zdolność generowania wysokich zysków (około 10 mln zł zysku operacyjnego w 2017 roku), świetne know-how technologiczne i najliczniejszy osobowo w Polsce skład doświadczonego zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, będzie wyznacznikiem dla innych firm z branży, które powinny liczyć się ze wzrostem presji konkurencyjnej z naszej strony w segmencie ekonomicznym w najbliższym czasie.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!