IMS: Sklepy chcąc odrobić niehandlowe niedziele, sięgają po narzędzia intensyfikujące sprzedaż
- Autor: dlahandlu.pl
- Data: 19-10-2018, 12:24

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Jak przejęcie APR Media przez IMS zmieni rynek marketingu sensorycznego w Polsce?
Przejęcie APR Media umocni pozycję Grupy IMS jako lidera marketingu sensorycznego w Polsce. Do tej pory IMS słynął głównie z usług audiomarketingu, wideomarketingu i aromamarketingu w segmencie premium (najwyższa jakość usługi i cena). Od początku 2018 Grupa IMS rozpoczęła sprzedaż usług w segmencie ekonomicznym, który w naszej ocenie jest bardzo perspektywiczny. APR, dołączając do Grupy IMS, wzmocni kompetencje w zakresie tego segmentu. Grupa IMS ze względu na swój rozmiar (ok. 17 tys. lokalizacji abonamentowych), zdolność generowania wysokich zysków (około 10 mln zł zysku operacyjnego w 2017 roku), świetne know-how technologiczne i najliczniejszy osobowo w Polsce skład doświadczonego zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, będzie wyznacznikiem dla innych firm z branży, które powinny liczyć się ze wzrostem presji konkurencyjnej z naszej strony w segmencie ekonomicznym w najbliższym czasie.
komentarze (0)