Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Innowacyjne kody GS1 na produktach Biedronki. Kilkadziesiąt towarów już oznaczonych

Trawa proces wdrażania w sieci Biedronka innowacyjnego systemu kodów kreskowych o nazwie GS1 DataBar. Kody uniemożliwiają ewentualną sprzedaż (w sklepowej kasie) przeterminowanych produktów, które nie zostały wychwycone i usunięte na czas przez pracowników sklepów.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 08-02-2012, 10:29

Obecnie kody kreskowe GS1 DataBar zostały wprowadzone w przypadku kilkudziesięciu produktów, a docelowo system ma objąć wszystkie towary sprzedawane w sklepach sieci.

Jak zapewniają przedstawiciele sieci Biedronka produkty są systematycznie wymieniane, jednak jak zaznaczają tempo w jakim będzie przebiegało wdrażanie nowych kodów kreskowych będzie zależało od rozmów z dostawcami, którzy muszą aktywnie uczestniczyć w całym procesie. 

Do tej pory kody kreskowe zawierały informacje o cenie, kraju pochodzenia i cechach podstawowych produktu. Nowy system pozwala na zakodowanie daty przydatności produktu do spożycia lub daty minimalnej trwałości. Przeterminowana żywność zostanie przez kasjera wyłapana, podczas skanowania ceny.

Kody GS1 DataBar zawierają także informacje o partii, z której pochodzi produkt. Dzięki temu, w sytuacji gdyby wystąpiła taka konieczność, Biedronka może natychmiast wycofać ze sprzedaży określoną partię produktów. Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    ekologia RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    kody kreskowe RSS ALERT    /    recycling RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!