Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

InPost rusza z darmową dostawą

Od 1 kwietnia InPost wprowadza usługę Smile. Dzięki niej konsumenci, którzy robią zakupy w wybranych sklepach internetowych, otrzymają darmową dostawę do paczkomatu InPost przy zamówieniach o wartości powyżej 40 zł.

InPost rusza z darmową dostawą
InPost rusza z darmową dostawą, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-03-2021, 10:55
  • Z wybranych e-sklepów InPost oferuje darmową dostawę.
  • Szybka i darmowa dostawa może przekonać konsumentów do częstszych zakupów w sklepach internetowych.

– Szybka, wygodna i atrakcyjna cenowo lub darmowa dostawa przesyłek w handlu internetowym to obecnie kluczowe dla konsumentów czynniki przy decyzji zakupowej. Paczkomaty InPost spełniają wszystkie te kryteria – dlatego właśnie są preferowaną opcją dostawy przez odbiorców. Wprowadzenie możliwości darmowych dostaw to dziś jeszcze rewolucja – ale w przyszłości będzie mieć coraz większe znaczenie. Usługa Smile jest właśnie taką rewolucją – pozwala każdemu e-sprzedawcy, korzystającemu z platformy IdoSell, zarządzać efektywnie opcjami dostaw i zwiększać dzięki temu swoje obroty – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost. 

– Infrastruktura paczkomatów InPost w Polsce – ponad 11 tys. lokalizacji – to unikatowa i nieporównywalna wobec innych operatorów sieć, dostępna w pobliżu dla większości Polaków. W tym roku uruchamiamy kolejne maszyny w tempie 100 tygodniowo, aby obsługiwać skokowo rosnący wolumen przesyłek. Do tego rozbudowujemy naszą bazę logistyczną, obejmującą już ponad 60 centrów dystrybucji. Śmiało można powiedzieć, że żaden operator logistyczny w Polsce tak intensywnie nie inwestuje i nie rozwija się tak szybko jak my – podkreśla Rafał Brzoska.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Od lat marzyliśmy o tym, że pewnego dnia zaoferujemy na masową skalę darmowe dostawy ze sklepów internetowych. Bo to sklepy internetowe oferują prawdziwą różnorodność towarów, niższe ceny i rozwijają rynek e-handlu. Udało się znaleźć w dużej grupie 6000 naszych sprzedawców zainteresowanie darmową dostawą od 40 zł wartości koszyka, a InPost i IdoSell wsparły sprzedawców rezygnując ze swojego zarobku – mówi Paweł Fornalski, CEO IdoSell.

Jak wynika z raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2020”, szybka i darmowa dostawa może przekonać konsumentów do częstszych zakupów w sklepach internetowych (57 proc. badanych), wpływa na zadowolenie, a finalnie na lojalność do danego e-biznesu. Dlatego Smile dla sprzedawców oznacza zwiększoną konwersję, a dla kupujących brak abonamentu za darmową dostawę – wystarczy, że złożą zamówienie w wybranym sklepie internetowym za kwotę powyżej 40 zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

InPost RSS ALERT    /    dostawa RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    IdoSell RSS ALERT    /    Smile RSS ALERT

KOMENTARZE (15)

  • Kameleon 2021-03-22 13:44:52
    Super rozwiązanie
  • Demi 2021-03-22 15:14:56
    super zawsze korzystam z paczkomatów inposta
  • Mocak 2021-03-22 15:15:24
    40 zł to nie tak dużo, spokojnie się robi takie zakupy internetowe, fajna opcja
  • Kuba 2021-03-23 08:06:36
    To na pewno nie przypadek, że akcja rozpoczyna się 1 kwietnia i nazywa się Smile :D
  • Alli 2021-03-23 08:29:18
    Stawiają 100 paczkomatów tygodniowo? Wow
    • rolka 2021-03-24 08:49:57
      też mnie to zszokowało

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.174.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!