InPost ułatwia zwroty przesyłek
- Autor: oprac. AW
- Data: 27-01-2022, 13:01

InPost ułatwia zwroty
Zwracany towar można nadać w dowolnym paczkomacie. Sam proces zwrotu przesyłki jest szybki i bardzo intuicyjny. Dodatkowo klient od razu może śledzić w aplikacji drogę powrotną paczki do nadawcy.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
– To kolejne udogodnienie, które wprowadziliśmy w naszej sieci Paczkomatów – obejmującej ponad 16.000 lokalizacji. Przy dynamicznym wzroście zakupów online już 40% kupujących oczekuje wygodnej opcji zwrotu towaru, a aż 64% najchętniej robiłaby to za pośrednictwem Paczkomatów InPost. To potwierdza, że łatwe zwroty towarów kupionych on-line to jeden z najbardziej motywujących czynników do zakupów – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
GUS: w kwietniu spadała sprzedaż przez internet
-
Raport: Klienci z coraz większymi wymaganiami w stosunku do galerii handlowych
-
InPost wprowadzi dwucyfrową podwyżkę cen usług dla Allegro
-
Ikea wprowadza usługę „Skanuj i Płać”
-
UOKiK nałożył ponad 5,3 mln złotych kary na Vinted
-
UOKiK przygląda się rynkowi e-commerce. Sprawdzi traktowanie konsumenta
-
E-commerce wzrósł w I kw. kilkanaście procent
-
Rosną ceny w e-sklepach. Co na to klienci?
-
Akcje Amazona w dół prawie 10 proc.
-
Na GPW kurs Allegro spadł najniżej w historii
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)