Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

InPost wdrożył nową usługę nadawania przesyłek przez aplikację

InPost wdrożył nową usługę nadawania przesyłek przez aplikację. Nadaje się je w paczkomatach InPost do innego paczkomatu lub na wskazany adres odbiorcy. Na paczce nie trzeba naklejać żadnych etykiet – wystarczy QR kod lub kod nadania w aplikacji. Za paczkę można zapłacić kodem BLIK.

InPost wdrożył nową usługę nadawania przesyłek przez aplikację
InPost wdrożył nową usługę nadawania przesyłek przez aplikację. Fot. Gold Picture/Shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 30-11-2020, 11:08

Kolejne możliwości płatności pojawią się w aplikacji na początku 2021 roku: karta płatnicza, szybkie przelewy (pay-by-link), Apple Pay, Google Pay. Status nadanej paczki można śledzić oczywiście w aplikacji, ale także na stronie inpost.pl w sekcji „Śledzenie paczki” oraz przez chatbota, wpisując 24 cyfrowy numer przesyłki.

- To jest pierwsze w Polsce tak innowacyjne rozwiązanie, czyli wygodna usługa mobilnego nadawania paczek – w trybie 24/7, dla każdego z ponad 5,2 mln aktywnych użytkowników aplikacji InPost. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów – oferujemy usługę, która jest w pełni bezetykietowa, a przez to wygodna i szybka. Teraz każdy –  gdziekolwiek jest, cokolwiek robi – ma opcję, która pozwoli na nadanie przesyłki w każdym momencie, w każdym miejscu – dzięki nadaniom w aplikacji InPost Mobile. Tym samym spełniamy złożoną obietnicę i robimy kolejny znaczący krok w uczynieniu z naszej aplikacji centrum zarządzania przesyłkami. Oferujemy Polakom skok technologiczny – koniec z wysyłaniem przesyłek w placówkach czy sklepach - mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

Każdą przesyłkę można nadać i odebrać w paczkomacie InPost za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej InPost Mobile, która oferuje również opcję zdalnego otwierania skrytki. Aplikacja ma 5,2 miliona aktywnych użytkowników i notuje kilkaset tysięcy zdalnych otwarć dziennie. Aplikację InPost Mobile można pobrać ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Jak nadać paczkę przy pomocy aplikacji InPost Mobile?

Nadanie paczki w aplikacji InPost Mobile jest proste, szybkie i wygodne, nie trzeba też drukować etykiety i naklejać jej na paczce.

1.  Spakuj swoją paczkę i zmierz jej gabaryt

a) Mała paczka. Gabaryt A 8 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg. W tym rozmiarze wyślesz na przykład płytę CD, książkę, smartfon lub mniejsze ubranie.

b)  Średnia paczka. Gabaryt B 19 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg. W tym rozmiarze wyślesz na przykład buty, kosmetyki czy większe ubrania.

c)  Duża paczka. Gabaryt C  41 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg. W tym rozmiarze wyślesz na przykład ekspres do kawy, drukarkę czy konsolę do gier.

2.  W aplikacji wybierz w dolnym menu środkową ikonę ze strzałką (Nadaj)

więcej informacji:

InPost RSS ALERT    /    paczki RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    aplikacja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!