• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Inspecja Handlowa kwestionuje jakość produktów marek własnych

Produkty marki własnej mają pomóc hipermarketom przetrwać kryzys. Sieci na potęgę zaczęły promować tańsze artykuły, sprzedawane pod szyldami marketów. Przestraszyły się wyników badań, w których Polacy deklarują, że zaczynają oszczędzać na jedzeniu - czytamy w Dzienniku Łódzkim.
  • Autor: Dziennik Łódzki
  • Data: 26-03-2009, 10:37
Inspecja Handlowa kwestionuje jakość produktów marek własnych

Z danych firmy badawczej PMR wynika, że w dyskontach wyroby pod szyldem sklepów stanowią już nawet 85 proc. oferty. Najnowsze kontrole pracowników Inspekcji Handlowej pokazały jednak, że bardzo często klient płaci za towar kiepskiej jakości.

Inspektorzy odwiedzili ostatnio łódzkie hipermarkety Real przy al. Jana Pawła II i w Manufakturze, sklepy Tesco w Galerii Łódzkiej, przy ul. Pojezierskiej, w Zduńskiej Woli, Bełchatowie, Skierniewicach i Zduńskiej Woli przy ul. Liska. Pracownicy WIIH wkroczyli również do Lidla przy ul. Armii Krajowej w Łodzi oraz magazynu Kauflanda w Rokszycach - informuje Dziennik Łódzki.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W Realu można było kupić glazurowane filety z morszczuka, wyprodukowane przez firmę McKoy Pro z Gościcina. Po rozmrożeniu okazało się, że zawierają zbyt mało ryby, a za dużo w nich wody - czytamy w Dzienniku. Podobnie było z filetami z dorsza bez skóry, które dla Lidla wyprodukowała szczecińska Pescanova. W czekoladzie z orzechami firmy Edbol z Bydgoszczy, sprzedawanej w Tesco, było zbyt mało orzechów. A czekolada "Tesco", pochodząca z Niemiec, zamiast mlecznej była gorzka.

Nie do zjedzenia okazał się też ser, wyproduktowany przez firmę TMT sp z o.o. z Łomży dla Reala. Grecka oliwa z oliwek pod szyldem Tesco była tylko olejem z wytłoczyn z oliwek - podaje gazeta.

Inspektorzy zauważyli też, że towary były źle przechowywane. W Tesco przy ul. Pojezierskiej bakalie nie były zabezpieczone przed zanieczyszczeniami, a w Galerii Łódzkiej przetwory rybne i wędliny przechowywano w temperaturze 14 stopniu Celsjusza zamiast w 0 - 8 stopniach.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • dragon113 2009-03-31 00:15:11

    Z przechowywaniem w takich temperaturach wyrobów miesnych i wedliniarskich w hipermarketach to norma a nie wyjątek. Brak jest pracowników do zaciągnięcia palet po przyjęciu towaru do chłodni. Tak się robi w co drugim hipermarkecie iż zanim wedliny czy mięso trafi do chłodni to upływają na rampie 4- 6 godzin.

    Odpowiedz
  • Anda 2009-04-07 05:07:56

    Liche odżywianie,drogie leki;pomału nas wykończą.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!