Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Intermarché przygotowało kampanię „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem”

Na przełomie października i listopada Muszkieterowie przygotowali kampanię edukacyjną pod hasłem „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem”. Akcja skierowana była do klientów, właścicieli i pracowników sklepów Intermarché, a także centrali Grupy. Muszkieterowie deklarują, że tego typu działania będą prowadzone cyklicznie.

Intermarché przygotowało kampanię „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem”
Intermarché przygotowało kampanię „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem” / fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 21-12-2020, 11:58

W ramach kampanii „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem” Grupa Muszkieterów przeprowadziła szereg wielokanałowych działań. Sieć Intermarché przygotowała zakładkę na swojej stronie internetowej zatytułowaną „Szanuj żywność”. Można na niej znaleźć wiele praktycznych porad dotyczących np. planowania zakupów, wykorzystywania jedzenia czy prawidłowego przechowywania w lodówce. Sieć zachęca do wprowadzania dobrych zwyczajów także swoich obserwatorów w mediach społecznościowych. Co więcej, Grupa Muszkieterów przygotowała dokument zatytułowany „Dobre praktyki ograniczające straty żywności w sklepach" skierowany do właścicieli obiektów Intermarché. Muszkieterowie zadbali również o edukację swoich pracowników – artykuł o zasadach zdrowego żywienia został opublikowany w intranecie oraz wewnętrznym czasopiśmie skierowanym do osób zatrudnionych w Intermarché.

– Zależało nam, aby kampania edukacyjna „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem” trafiła do możliwie najszerszego grona odbiorców. Chcieliśmy dotrzeć nie tylko do klientów sklepów Intermarché, ale również do pracowników – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Opublikowaliśmy komunikaty w firmowym intranecie, w centrali Grupy Muszkieterów zawiesiliśmy plakaty, a w aneksach kuchennych rozłożyliśmy broszury informacyjne. Cieszymy się, że przygotowane materiały przykuwały uwagę pracowników, a co więcej były okazją do dyskusji na temat niemarnowania żywności i zasad jej prawidłowego przechowywania.

Wśród zrealizowanych działań jest także nawiązanie współpracy z organizacjami pozarządowymi, którym nieodpłatnie została przekazana żywność. W sklepach Intermarché zawisły plakaty z hasłem kampanii oraz polem na wpisanie nazwy organizacji, z jaką współpracowała konkretna placówka handlowa. Właściciele poszczególnych supermarketów prowadzili swoje działania we współpracy m.in. z Bankami Żywności, Caritasem, Towarzystwem Pomocy im. św. Brata Alberta, Markotem, Monarem, Polskim Czerwonym Krzyżem oraz z lokalnymi organizacjami znajdującymi się w miejscowościach, w których zlokalizowane są sklepy Intermarché.

Kolejną aktywnością Intermarché w zakresie wsparcia potrzebujących jest regularne włączanie się w zbiórki żywności. Podczas ostatniej z nich,  Świątecznej Zbiórki prowadzonej od 23 do 28 listopada przez Banki Żywności, zebrano około 100 ton produktów spożywczych. Do akcji włączyło się 17 sklepów Intermarché, które łącznie zebrały 540 kg żywności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Intermarche RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT    /    niemarnowanie żywności RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.85.57.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!