Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Intermarché rozwija nowy koncept sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2016, 12:43
Intermarché zanotowała w 2015 r. obroty na poziomie 4,4 mld zł – to o blisko 3 proc. więcej niż w 2014 r. Sieć w ubiegłym roku wprowadziła nowy koncept sklepów, w którym podstawą jest zmieniona aranżacja i design oraz dedykowane strefy produktowe. W 2016 roku sieć będzie adaptować kolejne sklepy do nowego konceptu, tak, aby po 2-3 latach wprowadzić go do wszystkich swoich punktów.
Intermarché rozwija nowy koncept sklepów
Intermarché wprowadza nowy koncept sklepów. Fot. Grupa Muszkieterów

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Intermarché sukcesywnie zwiększa swój udział w rynku supermarketów, który na koniec 2015 r. wyniósł 19 proc. Obecnie w Polsce działają już 230 sklepy pod tym szyldem, a sieć jest też liderem segmentu przymarketowych stacji paliw, których na koniec 2015 r. było aż 58. 

W tym roku zaplanowane są nowe sklepy oraz stacje w kolejnych miastach, w tym w dużych aglomeracjach: Wrocławiu i Katowicach. Zgodnie z planem rozwojowym firmy w 2020 w Polsce funkcjonować ma 500 sklepów Intermarché, czyli ponad dwa razy więcej niż obecnie. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!