Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Intermarché zbadało opinię i potrzeby klientów w kwestii żywności bio i eko

W grudniu  2015 r. Grupa Muszkieterów postawiła zbadać opinię i potrzeby klientów w kwestii żywności bio i eko. Wysłano kosze z produktami dostępnymi w sklepach Intermarché do blogerów i dziennikarzy zajmujących się tematyką zdrowej żywności i gotowania. 12 adresatów wyraziło w ankiecie swoją opinię na temat nadesłanych produktów. Okazało się, że co trzeci bloger robi zakupy bio i eko w Internecie.

Intermarché zbadało opinię i potrzeby klientów w kwestii żywności bio i eko
Intermarché zbadało opinię i potrzeby klientów w kwestii żywności bio i eko. Fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
Data: 11-02-2016, 12:57

Potrzeby konsumenckie ulegają dynamicznym zmianom dzięki coraz większej świadomości klientów. Od lat niesłabnącą popularnością cieszą się produkty z gamy bio i eko. Coraz chętniej sięgamy po żywność ekologiczną, mając świadomość, że zdrowe odżywianie ma wpływ na nasze zdrowie i codzienne samopoczucie.

Według danych Najwyższej Izby Kontroli zdrową żywność produkuje obecnie niewiele ponad 2 procent wszystkich gospodarstw rolnych, a mimo to Polska znajduje się na siódmym miejscu w Unii Europejskiej pod względem liczby gospodarstw ekologicznych.

Niestety, dostępność tego typu produktów w sklepach nie zawsze nadąża za potrzebami klientów. W związku z tym Intermarché postanowiło ze współpracy z blogerami oraz dziennikarzami sprawdzić za pomocą specjalnie przygotowanej ankiety, gdzie konsumenci najczęściej robią zakupy bio i eko, które z produktów cieszą się największą popularnością, a jakie z nich trudno jest znaleźć w ofercie sklepów. Zebrane informacje posłużą do tego, aby w przyszłości jeszcze lepiej dopasować ofertę Intermarché do potrzeb konsumentów.

– Produkty bio i eko nie należą do łatwo dostępnych, chociaż w porównaniu z sytuacją sprzed kilku lat, jest zdecydowanie lepiej. Wciąż jednak produkty bio i eko łatwiej dostać w Internecie niż w osiedlowym sklepie. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w akcji. Produkty, które otrzymałam, były wysokiej jakości i  w pełni spełniały moje wymagania, a możliwość wzięcia udziału w konkursie była dodatkowym atutem – mówi Agnieszka D. właścicielka bloga „Nie trać czasu na gotowanie”.

Wszystkie przepisy blogerów z akcji zostały też uwzględnione w aplikacji Atelier Intermarché, którą można pobrać na urządzenia mobilne z systemami iOS lub Android.

Grupa Muszkieterów to sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce. Jest zrzeszeniem ponad 260 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 230 supermarketów Intermarché i 121 Bricomarché. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grupa Muszkieterów RSS ALERT    /    Intermarché RSS ALERT    /    żywność bio RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT    /    badania konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.1.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!