Intermarché zmienia strategię prezentowania marki
„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marca kampanii reklamowej sieci Intermarché. Zapowiada ona nową platformę tej marki w Polsce. Przez ostatni rok w siedzibie Grupy Muszkieterów trwały prace koncepcyjne zespołu złożonego z pracowników i franczyzobiorców oraz konsultantów zewnętrznych. Ich wynikiem są fundamentalne zmiany w strategii prezentowania marki, które komunikowane będą poprzez działania marketingowe prowadzone w telewizji, radiu i Internecie oraz w punktach sprzedaży.

- Prace nad nową definicją marki, poprzedzone wnikliwymi badaniami rynku, pozwoliły wyodrębnić kluczowe obszary, w których pozycjonowana będzie marka Intermarché. Wyróżniki te to przede wszystkim świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Dzięki tym założeniom sklepy sieci staną się jeszcze bardziej przyjazne i bliskie klientowi. Kupujący znajdą w nich nie tylko świeże produkty najwyższej jakości, ale również codzienne inspiracje, dzięki którym bez trudu będą mogli prowadzić zdrowsze życie i lepiej się odżywiać - informuje sieć.
Jednym z kanałów, poprzez który sieć komunikować będzie nową koncepcję, jest kampania reklamowa „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Bohaterką kampanii reklamowej jest Optymistka dzieląca się swoimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy, które pomogą przyrządzić zdrowe i smaczne dania. Przedstawia też sposoby, jak do spożywania wartościowych posiłków przekonać całą rodzinę.
– Za nami start wypracowanej Platformy Marki Intermarché. Wykonaliśmy pracę, której ukoronowaniem jest nowy wizerunek naszej sieci. Przed nami okres aktywności, by z optymizmem patrzeć w przyszłość – mówi Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarche.
W sklepach pojawi się wiele nowych oznaczeń, które podkreślać będą nową koncepcję marki, a zwłaszcza najważniejszy wyróżnik sieci – świeżość. Pojawi się również nowe oznaczenie najniższych cen na polskim rynku spożywczym – „Cieszy Cenka”, które doskonale oddają charakter i nastrój kampanii. Wraz z nową platformą marki zmianie ulegnie layout i format gazetek handlowych sieci Intermarché na bardziej świeży i przyjazny wszystkim optymistkom. Dodatkowo na klientów czeka wiele atrakcji i konkursów przeprowadzanych wraz z markami współpracującymi z Intermarché.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.