Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Intermarche chce zwiększyć udział marek własnych w sprzedaży do 30 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-05-2013, 11:20
Francuska Grupa Muszkieterów, do której należy sieć supermarketów Intermarche, ocenia, że w perspektywie 5 do 7 lat udział jej marek własnych w sprzedaży wzrośnie do poziomu 30 proc. z obecnych 20 proc.
Intermarche chce zwiększyć udział marek własnych w sprzedaży do 30 proc.
Marki własne to element utrzymania rentowności i generowania dochodów

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- My już dziś mamy poziom 20 proc. Nie jesteśmy grupą tylko i wyłącznie od handlu, bo dzisiaj to cały koncept sklepu od produkcji, przez logistykę po handel i także stacje paliw. We Francji udział marek własnych jest na poziomie ponad 30 proc. i te 30 proc. asortymentu odpowiada za 80 proc. marży - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Janusz Jasiński, pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów.

- My sześć lat temu mieliśmy poziom ok. 4-5 proc. i to się dynamicznie zmienia, ale im dalej tym trudniej. Klienci uważają nasze marki za produkty markowe. Myślę, że 30 proc. jest realne w perspektywie 5 może 7 lat - dodał.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!