Intermarche wprowadzi do sklepów 200 produktów marki własnej
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 24-04-2014, 14:33
Obecnie marki własne generują 20,5 proc. obrotów sklepów Intermarche w Polsce. - Ten udział będzie systematycznie wzrastał. W tym roku wprowadzimy 200 nowych produktów. Pracujemy także nad poprawą jakości wyrobów private label, które już mamy w ofercie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Waligórski, prezes dyrekcji handlowej Intermarche.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Grupa Muszkieterów otworzyła 68. stację paliw
-
Grupa Chorten widzi zainteresowanie nabialem marek własnych
-
Producent marek własnych Biedronki ukarany przez UOKiK. Ponad pół miliona złotych kary
-
AT Kearney: Biedronka, Lidl, Aldi, Netto zmieniają się w „demokratyczne delikatesy”
-
Grupa Muszkieterów chwali się wynikami: ponad 2 mld zł obrotu w pierwszym kwartale roku
-
Nowa niemiecka sieć drogerii debiutuje w Polsce. Pierwszy sklep już 21 kwietnia
-
Lidl z nową kampanią skierowaną do rodziców. Będzie promować markę Lupilu
-
Grupa Chorten rozszerza ofertę nabiału marki własnej
-
Intermarche wstrzymuje zakup rosyjskich i białoruskich towarów
-
Bricomarché otwiera sklep w Jaśle
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)