Internet of me wyznaczy szlaki rozwoju e-commerce - EBSS&S
Internet of me – personalizacja internetu będzie przyszłością branży e-commerce – mówił podczas sesji "Polski rynek e-commerce - motor rozwoju polskiej gospodarki" na Konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies Mateusz Ciesielski, Business Development Director, SAS Institute.
Badania pokazują, że w 2016 co czwarty mieszkaniec globu będzie używać smartfonu. W 2018 ten wskaźnik osiągnie 50 proc. W ubiegłym roku w Polsce 13 mln ludzi używało smartfonów, w 2018 będzie ich już 20 mln.
- Niedługo miliony domów będą dysponować , a połowa planety będzie podłączona do internetu. Na świecie jest 50 mln hotspotów, w Polsce - 1,5 mln. W kraju mamy darmowy internet Aero2, do którego każdy ma prawo. Dostęp do internetu stanie się jednym z podstawowych praw człowieka. 99 proc. mieszkańców w Polsce jest w zasięgu sieci – mówił Mateusz Ciesielski.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Panelista podkreślił, że coraz większą rolę w naszym życiu będą odgrywać urządzenia z dostępem do internetu, które w niedalekiej przyszłości będą połączone w jeden system. - Samsung zapowiada, że 80 proc. jego urządzeń będzie miało dostęp do sieci, to można przełożyć na zyski. Internet of me – czyli internet przez smartfon, flow kontaktów z klientem. Sprzedaż jest jednym z punktów, to rozmowa z konsumentem. Ten wyścig wygrają ci, którzy w ten sposób będą patrzeć na biznes. Dostosują go do konsumentów, korzystających z nowoczesnych urządzeń – wyjaśnił dyrektor SAS Institute.
