Inwestor Centrum Dystrybucji Korczowa Dolina planuje kampanię w sześciu krajach
Kampanię reklamową powstającego kompleksu Centrum Dystrybucji Korczowa Dolina w Korczowej uruchomi w połowie maja br. jej inwestor. Najpierw akcja będzie prowadzono na Ukrainie, a następnie na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii, Mołdawii i na Białorusi - dowiedział się portal Propertynews.pl.
- Nasi najemcy mogą liczyć na wspólną dla ponad 200 najemców, w pierwszej fazie, i ponad 700, po otwarciu wszystkich hal, kampanię reklamową - mówi Andrzej Rosiński, prezes spółki Korczowa Dolina.
Dzięki kampanii inwestor chce dotrzeć z informacją o centrum do potencjalnych, zagranicznych klientów. Obiekt jest bowiem oddalony zaledwie 80 km od Rzeszowa i tyle samo od Lwowa, w pobliżu największego przejścia granicznego z Ukrainą.
- Mamy już podpisane umowy z podwykonawcami kampanii na Ukrainie - firmami zajmującymi się drukowaniem i dystrybucją ulotek, gazetek reklamowych, firmami bilbordowymi, stacjami radiowymi i telewizyjnymi, a także wydawcami prasy - wyjaśnia Rosiński.
Pierwsza odsłona kampanii rozpocznie się w połowie maja i potrwa do momentu otwarcia Hali Kijowskiej. W okresie wakacyjnym zmniejszy się jej intensywność, żeby ponownie zwiększyć ją we wrześniu.
- Jestem przekonany, że działania przyniosą zamierzony efekt - zapewnia prezes spółki.
Powstającym Centrum Dystrybucji Korczowa Dolina będzie zarządzać firma Waimea Property Management.
W kompleksie o łącznej powierzchni najmu 45 tys. mkw. powstaną trzy hale: Kijowska, Lwowska i Doniecka, z parkingiem na ponad 2,2 tys. miejsc dla samochodów osobowych, ciężarowych i autokarów. I etap inwestycji zostanie oddany do użytku pod koniec czerwca br.
