Jak aktywność Lidla i Biedronki przekłada się na ich popularność w internecie?
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 18-06-2019, 10:55

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Rynek dyskontów spożywczych zdominowany jest przede wszystkim przez dwóch graczy, zarówno pod względem liczby sklepów, jak i natężenia komunikacji reklamowej. Lidl i Biedronka należą do najbardziej rozpoznawalnych marek i przez lata zdołały zbudować sobie silną pozycję wśród klientów z grup o różnej demografii czy statusie społecznym i materialnym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Balcer – CEO w MBridge – Marketing Experts.
- Pod względem liczby sklepów niekwestionowanym liderem pozostaje Biedronka, zbliżając się już do 3 tys. lokalizacji (aktualnie ok. 2850). Z kolei Lidl posiada ok. 650 sklepów, a na dalszych miejscach plasują się sieci Netto (ok. 370 sklepów) i Aldi (ok. 130 sklepów) - dodaje.
komentarze (1)
Ciekawe informacji! Dzięki!
Odpowiedz