Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Jak aktywność Lidla i Biedronki przekłada się na ich popularność w internecie?

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-06-2019, 10:55
Sieci handlowe należą do najaktywniejszych reklamodawców w mediach tradycyjnych. Do liderów na rynku reklamowym należą najpopularniejsze sieci dyskontów spożywczych. Jak ta aktywność przekłada się na popularność marek w internecie? Czy równie prężnie działają one w sieci?
Jak aktywność Lidla i Biedronki przekłada się na ich popularność w internecie?
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Rynek dyskontów spożywczych zdominowany jest przede wszystkim przez dwóch graczy, zarówno pod względem liczby sklepów, jak i natężenia komunikacji reklamowej. Lidl i Biedronka należą do najbardziej rozpoznawalnych marek i przez lata zdołały zbudować sobie silną pozycję wśród klientów z grup o różnej demografii czy statusie społecznym i materialnym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Balcer – CEO w MBridge – Marketing Experts.

- Pod względem liczby sklepów niekwestionowanym liderem pozostaje Biedronka, zbliżając się już do 3  tys. lokalizacji (aktualnie ok. 2850). Z kolei Lidl posiada ok. 650 sklepów, a na dalszych miejscach plasują się sieci Netto (ok. 370 sklepów) i Aldi (ok. 130 sklepów) - dodaje.

Dalsza część artykułu (88%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Janusz Kamiński 2019-06-19 09:47:11

    Ciekawe informacji! Dzięki!

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!