Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Jak ekspozycja produktów i styl sklepu napędzają sprzedaż?

  • Autor: oprac. JS
  • Data: 18-07-2022, 12:44
Jak wynika z analizy firmy 4imprint, jedynie 1/3 zakupów w sklepach stacjonarnych jest uprzednio zaplanowanych. Pozostałych zakupów konsumenci dokonują „ad hoc”.  Co więcej, właściwa ekspozycja poszczególnych produktów czy stworzenie spójnego i atrakcyjnego designu całego sklepu mają przełożenie na osiągane wyniki sprzedaży.
Jak ekspozycja produktów i styl sklepu napędzają sprzedaż?
Ekspozycja produktów czy stworzenie spójnego i atrakcyjnego designu całego sklepu mają przełożenie na osiągane wyniki sprzedaży. / fot. PAP/ Leszek Szymański

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Gdyby poprawić spójność ekspozycji wszystkich fizycznych placówek handlowych na całym świecie o zaledwie jeden punkt procentowy wartość rocznych przychodów globalnej branży handlu detalicznego wzrosłaby nawet o 3 miliardy dolarów.

Dostępne w bazie ResearchGate, oparte na własnym badaniu, opracowanie trzech niemieckich wykładowców akademickich „The sales effect of in-store product displays: The special case of total product relocation” udowadnia, że relokacja towarów bazująca na analizie ścieżek zakupowych klientów oraz bardziej atrakcyjna i przystępniejsza ekspozycja produktów w sklepie są w stanie zwiększyć sprzedaż od 80% do nawet 478%.

Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!