Jak pandemia zmieniła podejście e-konsumentów do technologii?
- Autor: Paulina Bełżecka
- Data: 14-07-2021, 19:56
Wpływ COVID-19 przyspieszył cyfrową transformację w branży detalicznej. Detaliści poprawiali jakość obsługi konsumentów w kanałach internetowych oraz dokonywali inwestycji technologicznych w sklepach stacjonarnych. Według raportu Voice of the Industry: Digital Survey, prawie trzy czwarte przedstawicieli handlu detalicznego uważa, że kryzys przyspieszył niektóre, jeśli nie wszystkie, inwestycje związane z technologią.

Cyfrowa transformacja w branży detalicznej; fot. unsplash.com
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- W marcu prawie 30% globalnych konsumentów mających dostęp do internetu deklarowało korzystanie z transmisji na żywo w celu dokonania zakupu w ciągu ostatniego miesiąca.
- E-handel żywnością i napojami wzrośnie o 8% w 2021 r.
- W 2025 r. nadal 76% towarów będzie kupowane w sklepach stacjonarnych.
- Dużą rolę w rozwoju płatności cyfrowych ogrywają „cyfrowe portfele” - platformy, które bezpiecznie przechowują informacje o płatnościach użytkowników i odpowiednie dane osobowe, aby umożliwić szybkie zakupy.
- Podstawową formą odbioru/dostawy towaru może stać się usługa click-and-collect. Niektórzy konsumenci, głównie w Chinach, chcieliby otrzymywać swoje zakupy za pomocą dronów.
komentarze (0)