Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Jak rosła sieć Biedronka rok po roku

Sprzedaż sieci Biedronka z mkw. sklepu w 2016 r. wyniosła 24 700 zł w porównaniu do 22 800 zł w 2015 r. W 2014 r. sprzedaż wyniosła 22 600 zł, a rok wcześniej 23 900 zł. W 2012 r. sprzedaż z mkw. wyniosła 24 100 zł.

Jak rosła sieć Biedronka rok po roku
fot.PTWP

Natomiast sama sprzedaż sieci w poszczególnych latach rosła w następujący sposób: 2016 r. - 9,7 mld euro, 2015 r. - 9,2 mld euro, 2014 r. - 8,4 mld euro, 2013 r. - 7,7 mld euro, a w 2012 r. - 6,7 mld euro.

Sprzedaż LfL Biedronki kształtowała się następująco: 2016 r. 9,5 proc.; 2015 r. 3,2 proc.; 2014 r. -0,8 proc.; 2013 r. 4,2 proc.; 2012 r. 6,4 proc.

Marża EBITDA Biedronki w ubiegłym roku wyniosła 7,2 proc., w 2015 r. 7 proc., w 2014 r. 6,8 proc., w 2013 r. 7,8 proc. i w 2012 r. 8,2 proc.

Jeśli chodzi o liczbę sklepów Biedronka zmieniała się w naszym kraju następująco: 2016 r. - 2,722; 2015 r. - 2,667; 2014 r. - 2,587; 2013 r. - 2,393 oraz 2012 r. - 2,125.

Biedronka odpowiada za 66,9 proc. sprzedaży Jeronimo Martins. Pingo Doce za 24,3 proc., Recheio za 6 proc, a inne biznesy za 2,8 proc.

W 2016 r. Biedronka otworzyła 83 sklepy, zakończyła rok liczbą 2,722 placówek. Jednym z sukcesów sieci było wprowadzenie pierwszego programu lojalnościowego Moja Biedronka. Sieć przeprowadziła w ubiegłym roku remodeling 221 sklepów (155 sklepów w 2015 r.).

Przypomnijmy, że sprzedaż sieci Biedronka wyniosła w I kw. 2017 r. 2,53 mld euro w porównaniu do 2,28 mld euro w I kw. 2016 r., co oznacza wzrost LfL o 8,4 proc.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    wyniki Biedronki RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • . 2017-05-22 08:52:52
    bez paliwa od dostawców nie byłoby takiego sukcesu
  • jasz 2017-05-22 21:39:33
    Biedronka rośnie jak na drożdżach, ale nie podwyższa płac i nie zatrudnia odpowiedniej ilości pracowników, a zatrudnionym nie chce dać urlopów. Prowadzi wyzysk.
  • kknd 2017-05-23 18:23:43
    praca ponad siły 1 osoby TAK, tam żeby normalnie pracować powinno być prawie x2 etatów, a na to zgody nie ma i nie będzie bo musieliby podnieść ceny, a ceny sa kluczem ich sukcesu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.102.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!