Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Jak w dobie koronawirusa i izolacji utrzymać lojalność konsumenta? (raport)

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 07-04-2020, 15:06
W dobie epidemii koronawirusa i zamkniętych galerii handlowych dla niektórych branż takich jak detaliczna, logistyczna czy kurierska, internet stał się niezbędny dla utrzymania ciągłości biznesowej. W czasie kryzysu zdolność natychmiastowej adaptacji oraz elastyczność w kreowaniu doświadczeń konsumenckich jest podstawowym warunkiem sukcesu.
Jak w dobie koronawirusa i izolacji utrzymać lojalność konsumenta? (raport)
Obecnie to nie pozycja marki, produkt czy rynkowy trend decydują o zwiększeniu satysfakcji i lojalności klienta, a jego doświadczenia z marką. fot. pixabay.com/quinntheislander

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Obecnie to nie pozycja marki, produkt czy rynkowy trend decydują o zwiększeniu satysfakcji, a tym samym lojalności klienta, a właśnie jego doświadczenia z marką.

Wyniki badania firmy doradczej Deloitte „Customer Experience Drivers” dowodzą, że dzięki przychylności obecnych klientów można pozyskiwać kolejnych, którzy szukając informacji o nowej marce, bardzo często polegają na opinii innych użytkowników.

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!