• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Jak zbudować efektywną ofertę sprzedaży?

- Dobrze skonstruowana oferta to klucz do sukcesu biznesowego i rozwoju sieci sprzedaży bodaj w każdej branży. Jak powinna wyglądać efektywna oferta, co musi się w niej znaleźć, a czego unikać,  jakie dodatkowe cechy mogą pomóc wzmocnić jej siłę oddziaływania? - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Dariusz Marzec, prezes zarządu SAIA alliance.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2018, 11:31
Jak zbudować efektywną ofertę sprzedaży?
Dariusz Marzec, prezes zarządu SAIA alliance/ fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zbudowanie czytelnej i przekonującej oferty oraz wyedukowanie zespołu handlowego pod kątem jej cech, zalet i korzyści, to kluczowe elementy procesu skutecznej sprzedaży. Czytelnie i estetycznie zaprojektowana oferta prezentowana przez kompetentnego sprzedawcę, który zna mocne strony własnych produktów, to także marzenie każdego detalisty. Nie tylko łatwiej mu zrozumieć propozycję zawartą w ofercie, ale także dostrzec korzyści zarówno dla niego samego, jak i dla odbiorcy końcowego, czyli konsumenta. Dobra konstrukcja oferty zapewnia ostatecznie skuteczną komunikację pomiędzy producentem a konsumentem, uwzględniając ogniwa pośrednie – hurt i detal - zapewnia Dariusz Marzec, prezes zarządu SAIA alliance.

Jego zdaniem efektywna oferta złożona jest z trzech podstawowych grup informacji: opisu produktu, jego zalet i korzyści, jakie daje detaliście i konsumentowi. To filary skutecznej oferty, które odpowiadają na pytania: co daje produkt, jak produkt działa i jaką wartość dodaną otrzymuje klient czy konsument. - Przy tworzeniu opisu produktu należy mieć na uwadze wiele czynników, na przykład to, czy kategoria produktu jest już powszechnie znana. Od tego będzie zależał poziom szczegółowości opisu. W przypadku nowych produktów, ale posiadających bogatą konkurencję na rynku w danym sektorze, należy skoncentrować się na wyróżnikach danej marki, cechach unikatowych - dodaje ekspert.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!