Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Jaka będzie przyszłość handlu w najbliższych miesiącach? (raport)

Strona 2 z 3


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 28-09-2020, 10:47

Autentyczne połączone doświadczenie oznacza, że niezależnie od kanału każdy kontakt z klientem przebiega w kontekście jego wcześniejszych interakcji z marką. Wykonanie tego wymaga usunięcia istniejących silosów danych, uchwycenia preferencji klienta w punktach obsługi i zbudowania widoku 360 stopni. Zebranie w jednym miejscu danych generowanych za każdym razem, gdy klient korzysta z naszych usług, do których mamy dostęp przy jego kolejnej wizycie to istota zrozumienia cyfrowej podróży klienta.

Usunięcie silosów danych nie tylko zapewnia spójne, wielokanałowe doświadczenie, ale także umożliwia detalistom ciągłe odkrywanie możliwości up sellingu i personalizacji usług. Prawie dwie trzecie (64%) klientów oczekuje, że marki będą prowadzić sprzedaż dopasowaną do ich potrzeb, na podstawie ich wcześniejszych doświadczeń. 360-stopniowy widok na potrzeby klienta jest przepustką do stworzenia stabilnych więzi z konsumentem, jednocześnie dostarczając mu osobistych przeżyć, a co za tym idzie - kreując pozytywny wizerunek marki w oczach kupującego.

Te najtrwalsze, najbardziej osobiste relacje, które budują lojalność marki są często zasługą ludzi. Jednak istnieje wyraźna rola technologii, która daje pracownikom handlu informacje potrzebne do zapewnienia wysokiej jakości usług i kompleksowej obsługi klienta. Zgodnie z ideą w pełni połączonego doświadczenia, musi się to odbywać w każdym kanale sprzedaży – również w tej internetowej. Niezależnie od tego, czy klient rozmawia z przedstawicielem handlowym w sklepie, za pośrednictwem centrum pomocy, czy też przez stronę internetową – pracownik musi zachować personalne podejście i zapewnić profesjonalną obsługę.

Sztuczna inteligencja odgrywa niezawodną rolę w budowaniu profilu osobistego klienta, dostarczając kompleksowych informacji na temat jego potrzeb i preferencji. Bazując na wszystkich dostępnych danych o klientach, SI może przetwarzać rekomendacje, odpowiedzi na pytania klientów i wyszukiwać dostępnych lub alternatywnych produktów, wyposażając pracowników we wszystkie informacje, których potrzebują, aby zapewnić klientom w pełni kompleksową obsługę.

więcej informacji:

Salesforce RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • aneczka 2020-09-28 18:46:51
    nie ma się co dziwić. sama ostatnio kupowałam kocyk bambusowy sensillo dla mojego maluszka.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.21.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!