Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Jaką rolę pełnią social media w sieciach handlowych?

Dzięki mediom społecznościowym sieci handlowe zyskują szansę na lepszą komunikację z klientami i informacje zwrotne, co może mieć przełożenie na zwiększenie sprzedaży. Z drugiej strony plotka, która pojawi się w social media na temat kondycji lub planów firmy potrafi nadszarpnąć jej reputację. Jaką rolę pełnią obecnie social media w sieciach handlowych i jakich błędów powinny się wystrzegać sieci, korzystając z tych kanałów komunikacji?
  • Autor: OW, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-12-2017, 12:24
Jaką rolę pełnią social media w sieciach handlowych?
Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zdaniem Patrycji Ogrodnik, Brand Manager Agencji Freebee w 2017 roku wyraźnie widać dwie najważniejsze role, jakie pełnią social media w strategiach komunikacji sieci handlowych. - Pierwszą z ról jest „towarzysz codzienności”, który pojawia się tam, gdzie konsument – na kanale YouTube, na Facenbooku czy Instagramie - tłumaczy ekspertka.

- Druga rola to „łowcy okazji”, czyli komunikowanie ofert, promocji i rabatów. W ten sposób marka dociera do klientów, dla których cena to istotny bodziec do podjęcia decyzji o zakupie, a social media mają wpływ na bezpośrednie wsparcie sprzedaży - wyjaśnia Patrycja Ogrodnik. 

Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot uważa, że social media są niezwykle istotnym kanałem komunikacji dla sieci handlowych. - Oczywiście nadal prym wiedzie reklama TV, radio oraz często bagatelizowana gazetka (papierowa lub też w wersji elektronicznej), jednak to social media pozwalają nie tylko promować ofertę, ale także rozbudowywać historię dookoła marki, oferowanych produktów - mówi ekspert. 

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!