Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Jean Louis David dołącza do Payback

Jean Louis David dołącza od 1 marca 2012 do Payback. Jest to pierwsza firma świadcząca usługi z zakresu health&beauty w ofercie tego programu lojalnościowego. Od 1 marca 2012 uczestnicy programu mogą zdobywać punkty kupując produkty lub korzystając z usług Jean Louis David.


Autor: pr
Data: 02-03-2012, 10:55

Damian Zapłata, dyrektor zarządzający Loyalty Partner Polska, operatora Programu Payback. Powiedział, że uczestnicy programu od dawna wskazywali na potrzebę aby w ofercie Payback znalazła się firma z branży health&beauty. Jean Louis David doskonale wpisuje się w tę potrzebę, jako wiodąca marka z tego sektora.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Damian Zapłata RSS ALERT    /    Jean Louis David RSS ALERT    /    Payback RSS ALERT    /    Programy lojalnościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Jacek Szumski 2012-03-22 15:33:12
    Franczyzobiorcy dostają wędkę, ale rybę muszą złowić sami. Ci, którzy nie potrafią lepiej niech pozostaną na etacie i odbębnią 8 godzin za biurkiem. Nawet niech nie próbują rozkręcać biznesu na zasadzie franczyzy. Na sukces trzeba samemu zapracować a franczyza polega na tym, że firma pokazuje sposób jak go osiągnąć, a raczej w przypadku Jean Louis David na czele z Prezesem jak stracić wszystkie zainwestowane pieniądze i zostać z niczym Trzeba, więc dobrze przyjrzeć się umowie franczyzowej, warunkom współpracy, porozmawiać z innymi franczyzobiorcami, a nie kierować się tylko znaną marką , bo to tylko początek, a liczy się zakończenie. Zainteresowani franczyzą powinni jednak pamiętać, że taka \\\"współpraca\\\" ze znanymi markami kosztuje. A koszty franczyzy nieraz trzeba ponosić niezależnie od przychodów, nawet w przypadku gdy się ma stratę. Dodatkowo, całe ryzyko powodzenia przedsięwzięcia bierze na siebie francyzobiorca, a w przypadku niepowodzenia franczyzodawca nie traci wiele. My w roku 2010 postanowiliśmy zainwestować w salon fryzjerski pod znaną marką Jean Louis David , gdzie franczyzę sprzedaje spółka PROVALLIANCE POLAND . W naszym przypadku koszt otwarcia salonu pod marką JLD wyniósł ponad 500 tyś zł. Wstępny kosztorys/kaucja trzymiesięczna za lokal , zamówienie do Loreala i JLD , meble i niezbędne wyposażenie oraz adaptacja i remont lokalu/ przedstawiony przez Pana Prezesa opiewał na kwotę 377 tyś , w trakcie adaptacji lokalu / firma budowlana polecona i współpracująca z Provalliance/ koszty wzrosły o znaczną kwotę 150 tyś zł. Oczywiście przełknęliśmy tę znaczną różnicę w cenie , bo cóż mieliśmy zrobić skoro podpisaliśmy zobowiązania na 10 lat/ umowa franczyzowa , umowa najmu/. W związku z tym iż Pan Prezes nie selekcjonuje zbytnio chętnych na otwarcie salonu / ważne jest posiadanie środków finansowych / zostaliśmy \\\" szczęśliwymi\\\" właścicielami salonu fryzjerskiego nie będąc fryzjerami. Zapewniał Nas , że firma udzieli nam niezbędnego wsparcia , oraz przeszkoli / za niewielką kwotę 5 tyś złotych/ naszych pracowników. Owszem zorganizowano szkolenie dla pracowników na 2 tygodnie przed otwarciem salonu i to by było na tyle ze strony franczyzodawcy . My franczyzobiorcy liczący na to , że ktoś nam pomoże właściwie poprowadzić salon pozostaliśmy sami sobiea miało być tak \\\"kolorowo\\\". Przez okres współpracy , czyli 17 m-cy bo tyle daliśmy radę funkcjonować bez żadnego wsparcia ,tylko raz zaproponowała Nam firma abyśmy udali się do innego ich własnego salonu i popytali managera , ewentualnie wyjaśnili problemy Nas nurtujące. Ale czy firma Provalliance nie powinna oddelegować swojego kompetentnego pracownika , aby nam pomóc ? , o czym nas zapewniał Pan Prezes zanim podpisaliśmy umowę franczyzową . Nabito nas w butelkę , począwszy od prognozy finansowej , również przedstawionej przez Pana Prezesa , czym nas bardzo zachęcił do otwarcia tego typu działalności , a potem okazało się , że są to wyniki nie adekwatne do osiąganych obrotów / najpewniej sporządzone na potrzeby dla franczyzobiorców/ , poprzez namówienie Nas na bardzo wysoką dzierżawę za lokal / ale przecież prognoza była obiecująca/.Firma na każdym kroku próbuje wyciągnąć ogromne pieniądze od franczyzobiorcy. My za ulotki promujące otwarcie nowego salonu za 100 tyś sztuk zapłaciliśmy 14 tyś . zł , czy to nie skandal? , a meble do salonu za które kosztowały 100 tyś , są wykonane tanim kosztem nie warte więcej jak 30 tyś/ kilka razy reklamowaliśmy je/ itd.....itd........................ Inny temat do przedstawienia to przejęcie / odkupienie ?/ Naszego salonu przez spółkę. Absolutny skandal!!!! To co przedstawiliśmy jest niewielkim zarysem współpracy z firmą JLD , a właściwie to ze spółką Provalliance , która to działa na polskim rynku i szuka następnych naiwnych , takich jak my , gdzie straciliśmy ogromne pieniądze oraz nerwy i zdrowie. Jeśli sprawa jest interesująca , chętnie opowiem o szczegółach współpracy .

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.38.214
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!