Jedna czwarta przesyłek InPost odbierana jest w paczkomatach lub POK
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 15-02-2016, 11:53
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Z satysfakcją przyjmujemy dane potwierdzające zapotrzebowanie na usługi takie, jak Przekierowanie Dynamiczne Paczek, które zapewnia naszym klientom wygodny odbiór zamówionych towarów. Szeroki zakres świadczonych usług logistycznych i możliwość modyfikacji kanału dostawy przez odbiorcę w czasie rzeczywistym to najważniejsze aspekty naszej zintegrowanej, unikalnej oferty. Wdrożenie wielokanałowej dostawy towarów jest jednym z kluczowych założeń InPost i w mojej ocenie to właśnie w tym kierunku będzie zmierzał cały sektor logistyczny – mówi Sebastian Anioł, prezes zarządu InPost.
Przekierowanie Dynamiczne Paczek to darmowa opcja dla przesyłek kurierskich InPost, dzięki której klient może odebrać zamówienie w wyznaczonym przez siebie Paczkomacie InPost lub w wybranym Punkcie Obsługi Klienta. Odbiorca, który chce przekierować paczkę – bo np. na skutek zmiany planów nie może spotkać się z kurierem – musi podczas składania zamówienia w sklepie internetowym podać swój numer telefonu i adres e-mail, a nadawca powinien uzupełnić formularz dostawy o dokładne wymiary przesyłki.
komentarze (1)
No i dobrze, że sie tak rozwijają. Nawet jak ostatnio czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,155873 to pracowników traktują super.
Odpowiedz