Jeronimo Martins chce uczyć studentów
Konferencje, warsztaty, gry symulacyjne oraz spotkania z praktykami z branży handlu detalicznego to propozycje dla najlepszych studentów i absolwentów, przygotowane przez właściciela sieci sklepów Biedronka w ramach cyklu „Rethink Retail – Jeronimo Martins Career Development Academy”. Jego inauguracja odbyła się w lutym br. w Warszawie.
W inauguracyjnym spotkaniu w Warszawie wzięło udział 50 liderów polskich i międzynarodowych organizacji studenckich - AEGEE, BEST, CEMS, JADE, NZS, SIFE. Reprezentowali oni największe ośrodki akademickie, m.in.: Warszawę, Kraków, Łódź, Gdańsk i Poznań. Podczas spotkania mieli okazję posłuchać o zmianach w branży handlu detalicznego i specyfice pracy w dziale zakupów. Poznali również kulisy powstania nowej ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki". Niezwykle ważnym elementem spotkania była wymiana opinii na temat rynku pracy w Polsce i wyzwań, przed którymi stoją dzisiejsi absolwenci i liderzy organizacji studenckich.
- Dzięki zaangażowaniu w projekt wielu ekspertów wewnętrznych i doświadczonych menedżerów reprezentujących różne obszary biznesowe możemy pokazać studentom, jak działa firma handlowa. Uczestnicy konfrontują wiedzę akademicką z rzeczywistością biznesową - to dla nich bardzo inspirujące doświadczenie - podkreśla Kinga Gałęcka, menedżer odpowiedzialny w zespole rekrutacji JMD za kontakt ze studenckim rynkiem pracy.
Jedną z aktywności realizowanych w ramach Jeronimo Martins Career Development Academy jest „Projekt Biedronka", gra symulacyjna kształtująca umiejętności z zakresu zarządzania projektem. Celem graczy jest otwarcie nowego sklepu sieci Biedronka. Uczestnicy przechodzą przez wszystkie etapy realizacji projektu, począwszy od zaplanowania działań, aż po realizację planu. Muszą poradzić sobie w wielu nieprzewidzianych sytuacjach.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.