• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Jeronimo Martins szuka sposobów na dywersyfikację portfela projektów w Polsce

Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, szuka sposobów na dywersyfikację portfela projektów w Polsce. Niedawno spółka uruchomiła pierwszą testową drogerię pod marką Hebe, planuje wkrótce otworzyć kolejne dwie-trzy - powiedział dziennikarzom Pedro Pereira da Silva, country manager Jeronimo Martins Dystrybucja.
  • Autor: PAP
  • Data: 03-06-2011, 15:00
Jeronimo Martins szuka sposobów na dywersyfikację portfela projektów w Polsce

"Przy tak dużej obecności na terenie Polski szukamy nowych projektów, nowych pomysłów. Od dłuższego czasu naszym celem jest znajdowanie sposobów na dywersyfikację portfolio, którym dysponujemy. Mamy know-how zdobyty na polskim rynku, dobre relacje z partnerami biznesowymi" - powiedział da Silva.

"Drogerie są jednym z takim testów. Otworzyliśmy ostatnio drogerię w Warszawie, w najbliższym czasie powinny powstać dwie, trzy kolejne. Wtedy, po uruchomieniu, będziemy mieli szanse dokonania oceny skuteczności ich funkcjonowania i podjęcia decyzji o ewentualnym rozwoju projektu" - dodał.

Tydzień temu Jeronimo uruchomiło w centrum Warszawy pierwszą drogerię Hebe. Mają się one wyróżniać niskimi cenami, markową ofertą i konsultacjami personelu.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kilka miesięcy temu JMD otworzyło też pierwszą kawiarnię Kropka Relaks.

"Jesteśmy na etapie testów. Przedstawiliśmy ofertę, dowiadujemy się od klientów co o tym sądzą. Dopiero następne etapy to będą etapy ewaluacji projektu" - powiedział da Silva.

Poinformował, że rozwój sieci Biedronek realizowany jest zgodnie z planem.

"Podtrzymujemy, że do 2015 roku chcemy mieć 3 tys. sklepów Biedronka. W tym roku chcemy otworzyć około 200 nowych placówek" - powiedział, dodając, że rocznie remontowanych jest też dodatkowo 80-120 sklepów.

Spółka informowała wcześniej, że tegoroczne nakłady inwestycyjne na rozwój sieci Biedronka mają wynieść ok. 1,5 mld zł.

Na koniec pierwszego kwartału 2011 roku sieć Biedronka liczyła 1.655 punktów.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!