Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Już prawie jedna trzecia konsumentów to łowcy promocji (analiza)

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 03-09-2020, 11:39
W porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które intensywnie poszukują promocji oraz chętnie biorą w nich udział. Wzrost widać szczególnie wśród osób w wielu 25-34 lata oraz wśród mieszkańców dużych miast – wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia.
Już prawie jedna trzecia konsumentów to łowcy promocji (analiza)
Już prawie jedna trzecia konsumentów to łowcy promocji (analiza), fot. unsplash

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W poprzednich dwóch latach łowcy promocji stanowili niespełna jedną czwartą konsumentów. W tym roku już prawie jedną trzecią. Coraz więcej łowców promocji jest wśród osób z grupy wiekowej 25-34 lat, coraz mniej zaś wśród osób powyżej 45-tego roku życia.

To tak zwani heavy userzy promocji wielu różnych typów. Również najwięksi entuzjaści konkursów, chętnie biorący udział w loteriach. Podczas zakupów najczęściej wybierają produkty będące w promocji i daje im to dużo satysfakcji. Często kupują pod wpływem impulsu, tylko dlatego, że jest promocja. Zdarza im się także porównywać oferty w różnych miejscach, aby wybrać najlepszą.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!