Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kampania Carrefoura z Napoleonem będzie kosztowna

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 04-03-2016, 13:40
Według najnowszych danych firmy Nielsen (22-28 lutego 2016 r.) sieć Biedronka przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 357 793 zł. Lidl wydał na ten cel 4 942 230 zł, a Carrefour 4 800 050 zł.

Sieci Lidl i Biedronka często jako jedyne brandy handlowe pojawiają się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi. Marka Carrefour rzadko występuje w takich zestawieniach.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Więcej czytaj w serwisie dlahandlu.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • prince 2016-03-04 14:34:42

    a to już wiadomo na pewno, że chodzi o Carrefoura? jakoś mi się to nie klei, bo po co zaraz aż taki rozmach? gdzieś na forum pisali, że może tez chodzić o twierdzę Modlin, ale czy ktoś wie coś więcej na ten temat?

    Odpowiedz
  • kazior 2016-03-04 18:09:57

    No tak prawie 5 milionów na reklame to maja, a jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,6664 to pracownicy na kasie zarabiają czasem 5 złotych.

    Odpowiedz
  • Napoleon 2016-03-05 21:23:15

    silesiasem.pl/co-zamierza-napoleon-zagadka-rozwiazana-do-polski-wkracza

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!