Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Kampania Carrefoura z Napoleonem będzie kosztowna

Według najnowszych danych firmy Nielsen (22-28 lutego 2016 r.) sieć Biedronka przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 357 793 zł. Lidl wydał na ten cel 4 942 230 zł, a Carrefour 4 800 050 zł.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 04-03-2016, 13:40

Sieci Lidl i Biedronka często jako jedyne brandy handlowe pojawiają się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi. Marka Carrefour rzadko występuje w takich zestawieniach.

Więcej czytaj w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

reklamy sieci handlowych RSS ALERT    /    reklamy Biedronka RSS ALERT    /    Reklamy Carrefour RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • prince 2016-03-04 14:34:42
    a to już wiadomo na pewno, że chodzi o Carrefoura? jakoś mi się to nie klei, bo po co zaraz aż taki rozmach? gdzieś na forum pisali, że może tez chodzić o twierdzę Modlin, ale czy ktoś wie coś więcej na ten temat?
  • kazior 2016-03-04 18:09:57
    No tak prawie 5 milionów na reklame to maja, a jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,6664 to pracownicy na kasie zarabiają czasem 5 złotych.
  • Napoleon 2016-03-05 21:23:15
    silesiasem.pl/co-zamierza-napoleon-zagadka-rozwiazana-do-polski-wkracza

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!