Kanadyjczycy chętniej kupują online
Ponadto Kanadyjczycy uważają, że taka forma dokonywania transakcji niesie za sobą wiele innych zalet – aż 62 proc. badanych twierdzi, że dzięki niej łatwiej porównuje ceny przedmiotów, a niemal połowa (41 proc.) jest przekonana, że ceny produktów dostępnych w sieci są dużo bardziej atrakcyjne. Co więcej,aż 55 proc. Kanadyczyków planuje skorzystać z oferty e-commerce podczas najbliższego sezonu świątecznego, co oznacza wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (45 proc.). Canada Post prognozuje, że w tym roku najgorętszym dniem zakupowym – zarówno dla operatorów logistycznych, jak i detalistów – będzie 14 grudnia. Według szacunków średnia liczba paczek doręczanych w każdej minucie osiągnie poziom 3 400 przesyłek.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Kanadyjski rynek e-commerce zajmuje ósme miejsce pod względem wartości środków, jakie e-konsumenci przeznaczają na zakupy w sieci. Pomimo tak wysokiej pozycji, świadczącej jednocześnie o dużej świadomości osób korzystających ze sklepów internetowych, rynek ten często jest niedoceniany. W mojej opinii Kanada powinna znaleźć się w kręgu zainteresowań wszystkich graczy na rynku e-commerce, którzy rozważają rozszerzenie zasięgu swoich usług. Region ten – ze względu na liczne przedstawicielstwa amerykańskich e-detalistów – stanowi bowiem idealny przedsionek dla wszystkich podmiotów myślących o ekspansji na terenie USA - komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
GUS: w kwietniu spadała sprzedaż przez internet
-
Kanada jest gotowa pomóc w eksporcie ukraińskiego zboża
-
Biedronka rozszerza współpracę z Glovo. Zakupy z dostawą w kolejnych 14 miastach
-
Raport: Klienci z coraz większymi wymaganiami w stosunku do galerii handlowych
-
InPost wprowadzi dwucyfrową podwyżkę cen usług dla Allegro
-
Ikea wprowadza usługę „Skanuj i Płać”
-
UOKiK nałożył ponad 5,3 mln złotych kary na Vinted
-
UOKiK przygląda się rynkowi e-commerce. Sprawdzi traktowanie konsumenta
-
E-commerce wzrósł w I kw. kilkanaście procent
-
Rosną ceny w e-sklepach. Co na to klienci?
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)