Karol Okrasa wspiera sprzedaż produktów regionalnych w Lidlu
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 07-06-2021, 13:20
Od 7 czerwca Lidl startuje z ofertą produktów regionalnych, m.in. nowej marki własnej Regionalne Szlaki. Kampanię promującą wspierać będą spoty telewizyjne z Karolem Okrasą.

Karol Okrasa wspiera sprzedaż produktów regionalnych w Lidlu, fot. JanBeZiemi / Shutterstock.com
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Po raz kolejny Lidl Polska stawia na regionalne produkty.
- Od 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci będą mogli skorzystać z oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków, słodkich oraz słonych przekąsek, a także piw z lokalnych browarów.
komentarze (0)