Katarzyna Kopaczewska, Eurocash: Szkolimy właścicieli sklepów stacjonarnie i internetowo
Obserwując najnowsze trendy i śledząc wzrost popularności video i social mediów, zdecydowaliśmy się uruchomić kanał telewizyjny AUE TV na naszej platformie e-learningowej. W naszej telewizji umieszczamy krótkie e-szkolenia dotyczące tematów ważnych dla osób zarządzającymi sklepami i ich pracowników – mówi Katarzyna Kopaczewska, członek zarządu Grupy Eurocash.

– Użytkownicy platformy w krótkiej i interaktywnej formie mogą uzyskać pigułkę wiedzy na temat np. optymalnego zarządzania zapasem w sklepie, BHP i HACCP czy merchandisingu w sklepie spożywczym – mówi Katarzyna Kopaczewska, członek zarządu Grupy Eurocash.
Tłumaczy, że platforma to także narzędzie dla właściciela sklepu umożliwiające zarządzanie edukacją pracowników. To również gotowe, 3-miesięczne ścieżki szkoleniowo-wdrożeniowe dla nowo zatrudnionych.
- Cały czas rozbudowujemy naszą ofertę on-line i już wkrótce na platformie wprowadzimy także webinaria, audiobooki, e-booki. Choć intensywnie rozwijamy się w obszarze e-edukacji, to nadal ważnym elementem działań Akademii jest oferta stacjonarnych szkoleń, warsztatów czy konferencji. Prowadzimy także studia podyplomowe we współpracy z SGH, a już jutro organizujemy IV Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu w Łodzi, podczas którego ponad 5 tys. uczestników będzie miało okazję wysłuchać prelekcji światowej klasy ekspertów rynkowych i cenionych osobistości świata biznesu i nauki – dodaje.
Przypomnijmy, w 2010 r. Grupa Eurocash powołała do życia Akademię Umiejętności Eurocash. Zapewnia ona właścicielom sklepów małoformatowych dostęp do aktualnej wiedzy rynkowej, ułatwia zarządzanie sklepem i personelem oraz przygotowuje ich do wdrożenia w swoich sklepach nowoczesnych rozwiązań. W ciągu 9 lat działalności Akademii z jej oferty skorzystało ponad 62 tys. przedsiębiorców i ich pracowników w całej Polsce.
Akademia dostosowuje się także do zmian zachodzących na rynku i regularnie rozbudowuje ofertę edukacyjną on-line, w tym swoją platformę e-learningową. Aktualnie znaleźć na niej można ponad 70 kursów e-learningowych oraz kilkadziesiąt artykułów edukacyjnych i e-szkoleń poświęconych prowadzeniu sklepu i pracy w nim. O ile w 2018 roku z platformy korzystało ok. 12 tys. aktywnych użytkowników, o tyle w pierwszym półroczu 2019 roku ich liczba wzrosła do ponad 15 tys.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.