• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kaufland: Klienci chętnie kupują produkty premium marek własnych

Jak w czasie pandemii sprzedają się produkty premium, o wysokiej jakości? Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland mówi, że marka własna K-Favourites cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów.
  • Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-04-2021, 09:56
Kaufland: Klienci chętnie kupują produkty premium marek własnych
Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej, fot. materiały prasowe
  • W sklepach Kaufland można znaleźć  ok. 140 produktów marki własnej K-Favourites. 
  • K-Favourites cieszy się dużym zainteresowaniem szczególnie w okresie przedświątecznym.
  • Świadomość żywieniowa wśród konsumentów rośnie z roku na rok.

- Kaufland od lat poszerza asortyment marek własnych, oferując konsumentom różnorodne produkty, które wyróżnia wysoka jakość i korzystna cena. Z myślą o klientach ceniących smaki kulinarnych podróży po Europie stworzyliśmy markę K-Favourites. Obecnie w naszych sklepach można znaleźć już ok. 140 produktów tej linii. Asortyment marki obejmuje przysmaki kuchni włoskiej, francuskiej czy hiszpańskiej, w tym m.in. francuskie salami, włoską szynkę dojrzewającą, hiszpańskie tapas, pochodzące z Francji, Włoch czy Hiszpanii sery dojrzewające czy zielone oliwki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland.

- K-Favourites cieszy się dużym zainteresowaniem szczególnie w okresie przedświątecznym, choć coraz więcej konsumentów sięga po wyselekcjonowane produkty także przy okazji codziennych zakupów. Wpływ na to może mieć także po części pandemia, ponieważ wiele konsumentów ceni sobie specjały z Francji czy Włoch, które − pomimo ograniczenia podroży – nadal mogą znaleźć w naszych sklepach - dodaje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Podkreśla, że świadomość żywieniowa wśród konsumentów zdecydowanie rośnie z roku na rok, do czego przyczyniła się także obecna sytuacja epidemiologiczna − badania pokazują, że na skutek pandemii niemal 48% odżywia się bardziej zdrowo. Trend świadomego odżywiania jest widoczny także w naszych sklepach.

- Klienci coraz chętniej sięgają po roślinne zamienniki mięsa oraz produkty ekologiczne. Zwracają także uwagę na sposób produkcji danego artykułu, o czym świadczy m.in. rosnąca popularność jaj z alternatywnych form chowu, takie jak ściółkowe czy z wolnego wybiegu. Przykłady te pokazują, że na znaczeniu zyskuje możliwość zakupu zdrowych i zrównoważonych produktów, w czym z pewnością w dalszym ciągu będziemy wspierać naszych klientów - podsumowuje Maja Szewczyk.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!