Kaufland ma nową strategię - podkreśla dyskontowe ceny
"Dla mnie w sam raz" - tak brzmi hasło nowej kampanii reklamowej, którą właśnie rozpoczęła firma Kaufland. Jej celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że Kaufland łączy wszystkie zalety sklepu dyskontowego i hipermarketu.
Dotychczas Kaufland reklamował się poprzez swoją gazetę dla klientów, billboardy, a także prasę ogólnopolską. Zmiana strategii wynika z analiz zmian zachodzących na polskim rynku. Nowa strategia reklamowa skoncentrowana będzie na mediach elektronicznych, jednak z intensywnym wykorzystaniem dotychczasowych kanałów (gazety dla klientów, billboardów, komunikacji na terenie sklepów). Spoty reklamowe można będzie obejrzeć w głównych ogólnopolskich programach telewizyjnych.
Jak mówi rzecznik prasowy firmy Kaufland Jarosław Kaduczak: - Mimo że pierwszy sklep Kaufland został otwarty w 2001 r., nie wszyscy Polacy go znają. Widzimy jednak, że ci, co robią pierwsze zakupy, są pozytywnie zaskoczeni, że mają wszystkie produkty w jednym miejscu.
Działające w Polsce sieć Kaufland liczy ponad 150 hiper- i supermarketów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.