Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Kaufland oferuje bezpłatne badania mammograficzne

Kaufland zachęca kobiety do odwiedzenia mammobusów. Z bezpłatnego badania będą mogły skorzystać panie w wieku 50-69 lat, które posiadają ubezpieczenie zdrowotne i nie chorowały do tej pory na raka piersi.

Kaufland oferuje bezpłatne badania mammograficzne
Kaufland oferuje bezpłatne badania mammograficzne, fot. materiały prasowe/Grand Warszawski / Shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 18-03-2021, 10:38
  • W marcu mammobusy pojawią się w blisko 90 miastach w Polsce.
  •  Swój udział w badaniu mogą zgłosić wszystkie panie spełniające kryteria programu, w tym pracownice w sieci Kaufland.

Aby skorzystać z darmowej mammografii, wystarczy zarejestrować się telefonicznie lub przez stronę internetową. Podczas rejestracji nastąpi weryfikacja pacjenta w systemie prowadzonym przez Narodowy Fundusz Zdrowia. 

Bezpłatną mammografię można wykonać co 2 lata. Wyjątek stanowią kobiety będące w grupie ryzyka - obciążone mutacją w obrębie genów BRCA1 lub BRCA2, które mogą wykonać badanie co 12 miesięcy. Coroczna darmowa mammografia możliwa jest też w przypadku stwierdzenia nowotworów piersi w rodzinie, na przykład u mamy, siostry lub córki. Aby zapisać się na badanie, należy zadzwonić pod numer 58 666 24 44 (LUX MED) lub 58 767 34 44 (Geneva Trust). Szczegółowy „rozkład jazdy” mammobusów dostępny jest na stronie: Zaangażowanie społeczne | Kaufland.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Mammografia przy zachowaniu reżimu sanitarnego

Ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju, mammografia jest wykonywana przy zachowaniu reżimu sanitarnego, z uwzględnieniem wszystkich zasad i środków bezpieczeństwa. Technicy przeprowadzający badanie są wyposażeni w niezbędne środki ochrony osobistej, a aparatura diagnostyczna jest poddawana systematycznej dezynfekcji. Również pacjentki korzystające z mammografii są zobowiązane do dezynfekcji rąk, zmierzenia temperatury oraz pozostania w maseczkach ochronnych.

Ze względu na wprowadzone środki ostrożności, w mammobusie mogą przebywać nie więcej niż trzy panie, a badanie jest umawiane na konkretną godzinę – tak, aby móc zapewnić zachowanie bezpiecznego dystansu.

W Polsce obserwowany jest wzrost liczby przypadków – w 2019 roku zdiagnozowano blisko 19 tys. kobiet z rakiem piersi. Ryzyko zachorowania na raka wzrasta wraz z wiekiem, dlatego tak ważna jest odpowiednia profilaktyka w tym zakresie. 

Do tej pory w ramach współpracy firmy Kaufland z firmami LUX MED oraz Geneva Trust, w 2019 roku specjalne mammobusy pojawiły się niemal w 350 punktach, a z samego badania skorzystało ponad 20 tysięcy Polek. Rok później udział w darmowej mammografii wzięło dwukrotnie więcej pań – ponad 44 tysiące.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    mammografia RSS ALERT    /    rak piersi RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.25.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!