Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kaufland: Rezygnacja ze sprzedaży świeżego karpia to nasza świadoma decyzja biznesowa

  • Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
  • Data: 14-12-2020, 14:32
- Wsłuchując się w opinie konsumentów oraz organizacji proekologicznych, podjęliśmy świadomą decyzję biznesową o niesprzedawaniu żywego karpia w naszych sklepach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska.
Kaufland: Rezygnacja ze sprzedaży świeżego karpia to nasza świadoma decyzja biznesowa
W 2020 r. po raz pierwszy Kaufland Polska nie prowadzi sprzedaży żywych karpi. fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zgodnie z deklaracją podjętą w 2019 r. sieć Kaufland od tego roku nie sprzedaje w swoich sklepach żywego karpia. W zamian za to sieć wprowadza nowość – świeżego, patroszonego karpia. Dostępny będzie także karp uprzednio pakowany w formie płatów, filetów, tuszy lub dzwonków.

Przedstawicieli Kauflanda zapytaliśmy o motywy rezygnacji ze sprzedaży świeżego karpia.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!