Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Kaufland rozpoczął sprzedaż internetową we współpracy z Everli

Kaufland rozpoczął internetową sprzedaż produktów we współpracy z firmą Everli, realizującą i dostarczającą zakupy online. Jako pierwsi z nowego rozwiązania mogą korzystać klienci z Wrocławia. Dla 1000 pierwszych osób przewidziana jest darmowa dostawa.

Kaufland rozpoczął sprzedaż internetową we współpracy z Everli
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 11-09-2020, 11:06

Na przełomie maja i czerwca br. Kaufland wprowadził w czternastu sklepach usługę Click&Collect, która umożliwia zdalną rezerwację produktów, a następnie ich odbiór bezpośrednio w markecie. Teraz sieć poszła o krok dalej. Dzięki współpracy z Everli klienci Kauflandu będą mogli zrobić niezbędne zakupy bez wychodzenia z domu.

- Dzięki współpracy z Everli nasi klienci będą mogli kupić ulubione produkty bez wychodzenia z domu. Wierzymy, że rozwiązanie to, które cechuje szybkość, wygoda i bezpieczeństwo, spotka się z z ich zainteresowaniem. Na początek nową usługą będą mogli cieszyć się klienci z Wrocławia, jednak nie wykluczamy, że pojawi się w kolejnych miastach – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

W asortymencie obejmującym ponad 4000 produktów klienci znajdą artykuły suche, świeże, takie jak owoce i warzywa, pieczywo, produkty z lady, a nawet artykuły mrożone, które będą dostarczane w specjalnych torbach utrzymujących temperaturę. Oprócz tego dostępne będą także m.in. produkty do codziennej higieny, kosmetyki, karma dla zwierząt czy pieluchy. W związku z uruchomieniem nowego rozwiązania Kaufland i Everli przygotowały specjalną niespodziankę – na klientów, którzy dokonają 1000 pierwszych zamówień, czeka darmowa dostawa.

- Bardzo się cieszymy, że sieć sklepów Kaufland dołączyła do grona naszych partnerów. Cały czas intensywnie pracujemy nad udoskonaleniem usługi Everli, a jednym z najważniejszych dla nas priorytetów jest zapewnienie klientom jak najszerszego wyboru sklepów, w których mogą robić zakupy za naszym pośrednictwem. Partnerska współpraca z siecią Kaufland jest jednym z kroków milowych w tym kierunku – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Zarządzająca Everli w Polsce.

Kaufland to sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Everli to platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Użytkownicy Everli mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Usługa jest dostępna w 13 miastach Polski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    Kaufland RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    zakupy internetowe RSS ALERT    /    dostawa do domu RSS ALERT    /    Everli RSS ALERT    /    Maja Szewczyk RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!