Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kaufland rozpoczyna międzynarodową kampanię w przebojem disco

  • Autor: opr. RW
  • Data: 24-06-2022, 14:17
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach Kaufland.
Kaufland rozpoczyna międzynarodową kampanię w przebojem disco
Kaufland rozpoczynKaufland rozpoczyna międzynarodową kampanię w przebojem disco /fot. mat.prasa międzynarodową kampanię w rytmie disco

Klimat z lat 80-tych

W klipie, który utrzymany jest w klimacie disco z lat '80, Kaufland podkreśla atuty swoich sklepów – szeroką ofertę artykułów w niskich cenach. Do produkcji spotu wykorzystano słynny hit BeeGees „Night Fever” w aranżacji przygotowanej specjalnie na użytek kampanii. Kampania Kaufland „Price Fever” potrwa do końca czerwca i jest promowana w social mediach, gazetce reklamowej oraz na nośnikach POS w sklepach Kaufland.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dla użytkowników Facebooka oraz Instagrama sieć przygotowała konkursy, w których można wygrać nagrody, w tym m.in. błyszczącą, dyskotekową marynarkę z cekinami, jaką posiada główny bohater spotu. Koncepcja kampanii została przygotowana przez agencję La Red z Hamburga. Reżyserem międzynarodowego wideo jest Baris Aladag. Za przygotowanie kreacji na potrzeby rynku polskiego odpowiada agencja Kalicińscy.

Na czym polega kampania „Price Fever”?

W kampanii „Price Fever” Kaufland przypomina m.in. o markach własnych, które wyróżnia sprawdzona jakość i korzystna cena. Poza flagową marką K-Classic, która obejmuje ponad 2000 artykułów z różnych kategorii, sieć ma w swoim portfolio marki będące odpowiedzią na aktualne trendy rynkowe, w tym m.in. artykuły pochodzące z rolnictwa ekologicznego K-Bio, produkty roślinne K-take it veggie czy delikatesy marki K-Favourites.

Na klientów sklepów Kaufland co tydzień czeka oferta promocyjna, a także dodatkowe obniżki cen na początek i koniec tygodnia. Oszczędzać można także z programem lojalnościowym Payback. Każdy zakup z kartą lub aplikacją jest premiowany punktami, które można następnie wymienić na nagrody lub wykorzystać do obniżenia wartości paragonu w sklepach Kaufland.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!