Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Kaufland rozszerza asortyment marki własnej o mięso z królika

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2020, 10:04
Kaufland rozszerza ofertę mięsa ze zrównoważonej hodowli. Tym razem pod marką własną K-Stąd Takie Dobre! pojawiło się mięso z królika, które będzie można przyrządzić według przepisu przygotowanego specjalnie dla klientów.
Kaufland rozszerza asortyment marki własnej o mięso z królika
Kaufland rozszerza ofertę mięsa ze zrównoważonej hodowli, fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Mięso królika jest cenione za niską zawartość tłuszczu, wysoką zawartość białka i lekkostrawność. Na jego wysoką jakość wpływa tak rasa, jak i żywienie czy metody hodowli. Kaufland oferuje klientom najwyższej klasy produkty mięsne, przywiązując dużą wagę do sposobu, w jaki zostały wyprodukowane. 

Tym razem na półki 224 sklepów sieci trafi mięso z królika pochodzącego z krajowego chowu o podwyższonym standardzie – bez stosowania antybiotyków i przyjaznego środowisku.  Potwierdzają to certyfikaty wydane przez Instytut Zootechniki – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie. Specyfika chowu sprawia, że sprzedaż tych królików jest prowadzona okazjonalnie, a Kaufland jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która wprowadziła je do oferty. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!