Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Kaufland rozwija usługę Click & Collect: Więcej produktów i czasu na odbiór zamówienia

Kaufland wprowadził nowe zasady funkcjonowania zdalnej rezerwacji produktów. Od teraz użytkownicy usługi Kufland Click & Collect mogą zamawiać produkty z terminem odbioru do trzy dni wprzód, wybierając spośród dwukrotnie większego asortymentu.

Kaufland rozwija usługę Click & Collect: Więcej produktów i czasu na odbiór zamówienia
Kaufland rozwija usługę Click & Collect: Więcej produktów i czasu na odbiór zamówienia, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 30-10-2020, 13:17

Usługa Kaufland Click & Collect funkcjonuje w marketach sieci od maja br. i została wprowadzona, by ułatwić klientom codzienne zakupy. Od teraz użytkownicy korzystający ze zdalnej rezerwacji produktów mogą ustalać termin ich odbioru z wybranego marketu na trzy dni do przodu, a nie jak do tej pory tylko w dniu zamówienia. Powiększył się też asortyment dostępny w ramach usługi – obecnie klienci Kaufland mogą wybierać spośród ponad 3000 produktów, w tym artykułów spożywczych, higienicznych, produktów dla dzieci czy żywności dla zwierząt.

– Usługa Kaufland Click & Collect to rozwiązanie, które cechuje wygoda i oszczędność czasu. Obecnie mogą korzystać z niego klienci czternastu sklepów Kaufland w czterech miastach w Polsce. Zamówień w październiku było kilkakrotnie więcej niż jeszcze we wrześniu, co pokazuje, że usługa cieszy się coraz większą popularnością – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska

By skorzystać z usługi Kaufland Click & Collect, wystarczy zarejestrować się w serwisie www.e-kaufland.pl, korzystając z adresu e-mail czy logując się przy pomocy konta w serwisie Facebook, Twitter lub Google lub poprzez specjalną aplikację dostępną w AppStore oraz Google Play.

Po skompletowaniu listy produktów użytkownik wybiera punkt odbioru w jednym z czternastu sklepów objętych usługą Kaufland Click & Collect. Po złożeniu rezerwacji pracownicy Kaufland przystępują do kompletowania zamówienia. By maksymalnie skrócić czas, jaki klient spędza w markecie, sieć wdrożyła system płatności Scan & Pay – pracownik kompletujący zamówione produkty od razu je skanuje i drukuje kod QR, który trafia do wózka z przygotowanymi zakupami. Klienci mogą odebrać produkty w punkcie informacyjnym w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Płatności można dokonać przy kasie gotówką lub kartą, po zeskanowaniu wcześniej przygotowanego kodu QR.

Sklepy objęte usługą Kaufland Click & Collect.

·       Bydgoszcz, ul. Skarżyńskiego 8;

·       Bydgoszcz, ul. Solskiego 5;

·       Bydgoszcz, ul. Wojska Polskiego 16;

·       Gliwice, ul. Pszczyńska 64;

·       Kraków, ul. Ćwiklińskiej 14;

·       Kraków, ul. Norymberska 1;

·       Kraków, Os. Kombatantów 16A;

·       Kraków, ul. Bratysławska 4;

·       Kraków, ul. Wielicka 259;

·       Wrocław, ul. Legnicka 62A;

·       Wrocław, ul. Sieradzka 7;

·       Wrocław, ul. Bardzka 1A;

·       Wrocław, ul. Długa 37/47;

·       Wrocław, ul. Jana Długosza 74.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.113.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!