Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Kaufland rusza z kampanią promującą oszczędzanie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-01-2021, 12:07
Kaufland rusza z kampanią „Tylko bałwan przepłaca", w ramach której pokaże klientom, jak oszczędzać. Kreacje reklamowe zadebiutowały 7 stycznia, a wizerunek uśmiechniętego bałwanka – głównego bohatera kampanii „Tylko bałwan przepłaca” – pojawi się we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji: w sieci, mediach społecznościowych, radiu, prasie, gazetkach promocyjnych oraz telewizji.
Kaufland rusza z kampanią promującą oszczędzanie
Kaufland rusza z kampanią promującą oszczędzanie, fot. monticello/Shutterstock.com

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dzięki holistycznej strategii kampania dotrze do wszystkich grup konsumentów, prezentując im najatrakcyjniejsze cenowo promocje w sklepach Kaufland.

Poprzez kreacje reklamowe sieć przekonuje, że „Tylko bałwan przepłaca”, a każdy klient może tego łatwo uniknąć. Wystarczy, że skorzysta z szerokiej oferty obejmującej setki artykułów w konkurencyjnych cenach. Przeceny dotyczą produktów z kategorii XXL, asortymentu marki własnej, jak na przykład Kaufland K-Classic, jak również artykułów cenionych marek producenckich.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!