Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Kaufland w 2020 roku: 12 nowych sklepów, modernizacje, rozwój e-handlu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-01-2021, 16:37
2020 rok był dla sieci Kaufland czasem dynamicznych zmian, którym w obliczu pandemii koronawirusa przyświecała przede wszystkim troska o bezpieczeństwo pracowników oraz klientów. Pomimo wymagających okoliczności detalista zadbał nie tylko o nieprzerwany i bezpieczny dostęp do produktów spożywczych, ale także otworzył 12 sklepów, zmodernizował wiele marketów oraz  wprowadził szereg usług m.in. z obszaru e-commerce, które przekładają się na wygodę i oszczędność czasu dla klientów. Poza tym Kaufland jako pracodawca największy nacisk położył na zachowanie poczucia bezpieczeństwa swoich pracowników.
Kaufland w 2020 roku: 12 nowych sklepów, modernizacje, rozwój e-handlu
Kaufland w 2020 roku: 12 nowych sklepów, modernizacje, rozwój e-handlu, fot. WDnet Creation / Shutterstock.com

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Nadrzędną kwestią dla sieci Kaufland w mijającym roku było zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz klientom. Firma nie tylko zastosowała się do wytycznych obowiązujących branżę handlową, ale także zdecydowała się na wprowadzenie dodatkowych rozwiązań, które miały bezpośredni wpływ na zwiększenie bezpieczeństwa.

- Zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów zawsze było dla nas najważniejsze, jednak w trakcie pandemii nabrało szczególnego znaczenia. Aby zapewnić odpowiednią ochronę, wszystkie nasze placówki wyposażyliśmy m.in. w stacje do dezynfekcji rąk, przegrody przy każdym stanowisku kasowym, jak również zintensyfikowaliśmy regularne działania dotyczące czystości. Chcąc potwierdzić przestrzeganie najwyższych standardów, zleciliśmy również niezależnej jednostce akredytującej sprawdzenie stanu bezpieczeństwa wszystkich naszych placówek. Kontrola została przeprowadzona w całej firmie − 225 marketach, 3 centrach dystrybucyjnych oraz centrali we Wrocławiu. Każdy sprawdzony obiekt otrzymał znak TÜV Rheinland potwierdzający przestrzeganie rygorystycznych norm w zakresie bezpieczeństwa, czystości i higieny. Z myślą o komforcie naszych klientów wydłużyliśmy także godziny otwarcia sklepów, a szesnaście marketów otworzyliśmy całodobowo. Ponadto w okresie wakacyjnym w nadmorskich kurortach nasza firma udostępniła turystom specjalne stacje do dezynfekcji rąk. Nie były to jednak jedyne działania – mówi Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!