Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Kaufland w 2020 roku: 12 nowych sklepów, modernizacje, rozwój e-handlu

2020 rok był dla sieci Kaufland czasem dynamicznych zmian, którym w obliczu pandemii koronawirusa przyświecała przede wszystkim troska o bezpieczeństwo pracowników oraz klientów. Pomimo wymagających okoliczności detalista zadbał nie tylko o nieprzerwany i bezpieczny dostęp do produktów spożywczych, ale także otworzył 12 sklepów, zmodernizował wiele marketów oraz  wprowadził szereg usług m.in. z obszaru e-commerce, które przekładają się na wygodę i oszczędność czasu dla klientów. Poza tym Kaufland jako pracodawca największy nacisk położył na zachowanie poczucia bezpieczeństwa swoich pracowników.

Kaufland w 2020 roku: 12 nowych sklepów, modernizacje, rozwój e-handlu
Kaufland w 2020 roku: 12 nowych sklepów, modernizacje, rozwój e-handlu, fot. WDnet Creation / Shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 21-01-2021, 12:27

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Nadrzędną kwestią dla sieci Kaufland w mijającym roku było zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz klientom. Firma nie tylko zastosowała się do wytycznych obowiązujących branżę handlową, ale także zdecydowała się na wprowadzenie dodatkowych rozwiązań, które miały bezpośredni wpływ na zwiększenie bezpieczeństwa.

- Zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów zawsze było dla nas najważniejsze, jednak w trakcie pandemii nabrało szczególnego znaczenia. Aby zapewnić odpowiednią ochronę, wszystkie nasze placówki wyposażyliśmy m.in. w stacje do dezynfekcji rąk, przegrody przy każdym stanowisku kasowym, jak również zintensyfikowaliśmy regularne działania dotyczące czystości. Chcąc potwierdzić przestrzeganie najwyższych standardów, zleciliśmy również niezależnej jednostce akredytującej sprawdzenie stanu bezpieczeństwa wszystkich naszych placówek. Kontrola została przeprowadzona w całej firmie − 225 marketach, 3 centrach dystrybucyjnych oraz centrali we Wrocławiu. Każdy sprawdzony obiekt otrzymał znak TÜV Rheinland potwierdzający przestrzeganie rygorystycznych norm w zakresie bezpieczeństwa, czystości i higieny. Z myślą o komforcie naszych klientów wydłużyliśmy także godziny otwarcia sklepów, a szesnaście marketów otworzyliśmy całodobowo. Ponadto w okresie wakacyjnym w nadmorskich kurortach nasza firma udostępniła turystom specjalne stacje do dezynfekcji rąk. Nie były to jednak jedyne działania – mówi Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

Poza zapewnieniem pracownikom i klientom dostępu do środków ochrony osobistej w trakcie całego roku Kaufland poruszał kwestie bezpieczeństwa w swoich działaniach komunikacyjnych pod hasłem „Kupuj odpowiedzialnie”, przypominając m.in. o zachowaniu odstępu, zasłanianiu ust i nosa, a także zachęcając do płatności zbliżeniowych. Dodatkowo, dla wszystkich pracowników sieci Kaufland, została uruchomiona specjalna infolinia bezpłatnego wsparcia psychologicznego. Aby wesprzeć działania Ministerstwa Zdrowia na rzecz ograniczenia pandemii COVID-19, firma przekazała do dyspozycji resortu milion złotych na zakup testów niezbędnych w walce z koronawirusem.

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!