Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kaufland wprowadza markę własną z produktami bezglutenowymi i bez laktozy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2018, 11:21
Kaufland wprowadza nową markę własną K-free, w ramach której oferuje produkty bez glutenu i laktozy.
Kaufland wprowadza markę własną z produktami bezglutenowymi i bez laktozy
Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Nowa marka K-free to produkty bez glutenu i laktozy, po które mogą sięgnąć wszyscy. Są one przeznaczone zarówno dla klientów, którzy ze względu na nietolerancje pokarmowe są zmuszeni do zrezygnowania z tych składników w swojej diecie, jak i osób, które prowadząc zdrowy tryb życia, zdecydowały się na to same – mówi Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu z Kaufland Polska. 

Kaufland odpowiada na rosnące zainteresowanie klientów produktami specjalnych potrzeb żywieniowych. Zdaniem naukowców z roku na rok rośnie liczba przypadków alergii i nietolerancji pokarmowych. Najsilniej uczulają białka mleka, jaja kurzego, pszenicy oraz soi, zaś najbardziej narażeni na te problemy są mieszkańcy dużych miast, w szczególności kobiety i dzieci. Ocenia się, że za kilkanaście lat połowa populacji europejskiej może być dotknięta problemem alergii.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!