Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Kaufland wyciąga rękę do polskich dostawców

W czasie pandemii wyciągnęliśmy rękę do naszych partnerów biznesowych, skracając termin płatności – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Kaufland wyciąga rękę do polskich dostawców
Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej, fot. materiały prasowe

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 17-03-2021, 10:29
  • W marcu rozmawiamy z sieciami handlowymi o 12 miesiącach pandemii. Kaufland podkreśla, że szybko reagował na zmieniające się trudne okoliczności. 
  • Sieć skupiła się na rozszerzeniu asortymentu marki własnej oraz ekspansji.
  • Kaufland przyśpieszył również prace w obszarze e-commerce, dając możliwość zrobienia zakupów poprzez Everli oraz click & collect.

– Ostatnie dwanaście miesięcy to czas dynamicznych zmian – nie tylko dla sektora handlowego, ale również dla całego społeczeństwa. Po raz pierwszy mieliśmy do czynienia z pandemią o skali globalnej, która wpłynęła na wszystkie obszary życia. Jako sieć handlowa szybko reagowaliśmy na zmieniające się trudne okoliczności. Przyświecała nam przede wszystkim troska o bezpieczeństwo pracowników oraz klientów. Natychmiast dostosowaliśmy się do wytycznych obowiązujących branżę handlową. Wyposażyliśmy wszystkie placówki w stacje do dezynfekcji rąk, przegrody przy każdym stanowisku kasowym oraz zapewniliśmy pracownikom środki ochrony osobistej. Zwiększyliśmy także częstotliwość prac z zakresu utrzymania czystości marketów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej.

– Sprawne działanie naszych placówek nie byłoby możliwe bez zaangażowania naszych pracowników. Aby docenić i podziękować za ich wkład, zwiększyliśmy kwotę dodatku motywacyjnego o 500 zł, a bony świąteczne zasililiśmy dodatkową kwotą. W trosce o ich samopoczucie uruchomiliśmy również specjalną infolinię psychologiczną, pod którą osoby zatrudnione w Kauflandzie mogły bezpłatnie skorzystać ze wsparcia specjalistów – dodaje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Mając na uwadze zmieniające się potrzeby klientów Kaufland przyśpieszył prace w obszarze
e-commerce, dając im możliwość zrobienia zakupów poprzez dwa rozwiązania: Everli oraz click & collect.

– Pierwsze z nich umożliwia zrobienie zakupów bez konieczności wychodzenia z domu – wystarczy ściągnąć aplikację lub skorzystać ze strony internetowej, wskazać sklep Kaufland, złożyć zamówienie i określić dogodny czas dostawy. Usługa click & collect polega z kolei na zdalnej rezerwacji produktów, a następnie odbiorze skompletowanego zamówienia we wskazanym przez klienta markecie – opowiada Maja Szewczyk.

Rzadziej a więcej

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    dostawcy RSS ALERT    /    pandemia RSS ALERT    /    producenci żywności RSS ALERT    /    rok pandemii RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.27.11
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!