Kaufland stawia na świeżość w nowej kampanii marketingowej

Sieć Kaufland zainaugurowała kampanię marketingową pod hasłem: „Gdzie przebojową świeżość mam”. W materiałach promocyjnych Kaufland podkreśla, w jaki sposób wypełnia obietnicę polegającą na zapewnieniu konsumentom świeżych produktów każdego dnia.  

Kampania „Gdzie przebojową świeżość mam” obecna jest w telewizji, radiu, a także w mediach własnych sieci Kaufland — na platformach społecznościowych Facebook, TikTok, Instagram, w serwisie Youtube, w aplikacji mobilnej Kaufland dla konsumentów, a także na stronie internetowej www.kaufland.pl, w gazetkach dla konsumentów oraz sklepach — w materiałach POS.

W kampanii sieć stosuje charakterystyczny znak „Obietnica świeżości dla najlepszej jakości”. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 7 czerwca, natomiast druga zaplanowana jest na jesień.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl