Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Kaufland zmienia asortyment rybny

Zgodnie z deklaracją podjętą w 2019 r. w trosce o dobrostan zwierząt Kaufland od tego roku nie sprzedaje w swoich sklepach żywego karpia. W zamian za to sieć wprowadza do asortymentu nowość – świeżego, patroszonego karpia, który będzie dostępny od 10 grudnia w ofercie większości sklepów. Już teraz klienci mogą nabyć karpia uprzednio pakowanego w formie płatów, filetów, tuszy lub dzwonków, a także spróbować innych ryb i owoców morza.

Kaufland zmienia asortyment rybny
Kaufland zmienia asortyment rybny. Fot. Benedek Alpar/Shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 04-12-2020, 11:59

Jak wynika z najnowszego sondażu Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych przeprowadzonego na zlecenie fundacji Compassion Polska działającej na rzecz poprawy dobrostanu zwierząt hodowlanych, coraz mniej Polaków planuje zakup żywego karpia przed tegorocznymi świętami. Zgodnie z badaniami aż 35,2 procent mieszkańców Polski kupi karpia w formie gotowego filetu, płata lub dzwonka.

– Święta to wyjątkowy czas pełen rodzinnych spotkań i wspólnych posiłków. Na wigilijnych stołach królują często tradycyjne, polskie potrawy, do których należy m.in. karp. Wsłuchując się w opinie naszych klientów, w tym roku dokonaliśmy zmian w ofercie produktów rybnych. Rozszerzyliśmy asortyment dostępny przy stoisku samoobsługowym m.in. o produkty marki Kaufland K-Stąd Takie Dobre! oraz wprowadziliśmy całkowicie nowy produkt – świeżego, patroszonego karpia. Mamy nadzieję, że szeroki wybór produktów pozwoli przygotować naszym klientom niezapomniane i smaczne święta – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Świeżego, patroszonego i oczyszczonego karpia będzie można kupić w sklepach Kaufland od czwartku 10 grudnia. Karp w takiej postaci będzie dostępny w ofercie 190 marketów – ich lista znajduje się na stronie internetowej: www.kaufland.pl/karp. Za dostawy ryb w tej formie odpowiada Organizacja Producentów „Polski Karp”, która zrzesza obecnie około 70 polskich gospodarstw w całej Polsce. Karpie pochodzące bezpośrednio z lokalnych przetwórni trafią do poszczególnych sklepów w specjalnych opakowaniach styropianowych wypełnionych lodem.

Wcześniej, bo już od 3 grudnia, we wszystkich 225 sklepach Kaufland wielbiciele karpia mogą zaopatrzyć się w ten gatunek ryby, ale w innych formach. Do wyboru są karpie marki Kaufland K-Stąd Takie Dobre!: karp świeży w płatach (w cenie 2,99 zł za 100 g), karp świeży w formie nacinanych filetów (w cenie 3,69 zł za 100 g), tusza karpia świeżego (w cenie 2,69 zł za 100 g; w sobotę 5 grudnia – w ramach specjalnej oferty - w cenie 1,79 zł za 100 g) oraz karp świeży w formie dzwonków (w cenie 2,99 zł za 100 g).

Nie zabraknie również przysmaków dla miłośników innych gatunków ryb oraz owoców morza. Szeroki wybór tego asortymentu będzie można znaleźć w sklepach Kaufland aż do świąt. 

Oferty kupna i sprzedaży ryb dostępne na www.gieldarolna.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    karp RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.247.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!