W wyniku nieprawidłowego zachowania jednego z komponentów IT, 16 listopada br. nastąpiło niewłaściwe rozliczenie części transakcji przeprowadzonych przez klientów w sieci Kaufland" - napisano w komunikacie. (czytaj więcej)

Kaufland wyjaśnia w oświadczeniu, że systemy bezpieczeństwa eService natychmiast wykryły zdarzenie, "niezwłocznie, jeszcze tego samego dnia, przesłaliśmy do banków informacje o unieważnieniu tych transakcji. Skutkiem był natychmiastowy zwrot środków na konta klientów".

Sieć zapewnia, że dane klientów oraz ich kart są "całkowicie bezpieczne, a transakcje zostały już skorygowane. Klienci nie muszą podejmować żadnych dodatkowych działań. Przepraszamy za ewentualne trudności i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby tego typu zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości" - napisano w komunikacie.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl