Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

KBC: Hipermarkety i dyskonty będą zwiększać swą obecność w Polsce

Wyniki Biedronki, lidera wśród sklepów dyskontowych, są imponujące i mogą posłużyć jako punkt odniesienia dla rynku FMCG - mówi Kamil Szlaga, analityk KBC Securities. Produkty spożywcze stanowią bowiem około 90 proc. łącznej sprzedaży Biedronki.

KBC: Hipermarkety i dyskonty będą zwiększać swą obecność w Polsce

Autor: portalspozywczy.pl / KBC
Data: 02-11-2009, 11:33

Sprzedaż Biedronki w III kwartale br. wzrosła w ujęciu rok-do-roku o około 34 proc.

- Wyniki te wskazują także na fakt, że konsumenci są wrażliwi na wysokość cen. Uważamy, że ta tendencja się utrzyma, przynajmniej w krótkim okresie - przewiduje Kamil Szlaga.

Według niego hipermarkety i markety dyskontowe będą zwiększać swoją obecność i udział w polskim rynku kosztem tradycyjnych sklepów.

- Jednakże oczekujemy, że rynek FMCG w Polsce pozostanie podzielony w ciągu 3-5 lat mniej więcej pół na pół pomiędzy tradycyjny handel a nowoczesny, dlatego też nie dostrzegamy ryzyka szybkiego spadku bazy klientów ani Emperii ani Eurocash - podkreśla Kamil Szlaga.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.252.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!